آموزش سئو سایت

بهترین وکیل بانکی تهران و مشاور جهت دعاوی بانکی

وکیل بانکی تهران با توجه به مشکلات و اختلافاتی که بخصوص در شهر تهران بین بانک ها و مشتریانشان پیش می آید، بسیار مورد توجه و جستجو افراد زیادی قرار گرفته است. وکیل بانکی به یک وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که به تمامی قوانین بانکداری آشنایی کامل دارد و می تواند از موکل خود در برابر سوءاستفاده های برخی از بانک ها دفاع نماید. در این صفحه ابتدا به طور کامل رایج ترین مشکلات و اختلافات بین بانک ها و افراد را بررسی خواهیم کرد و سپس بهترین وکیل بانکی تهران را معرفی می نماییم.

مهمترین دعاوی بانکی

همانطور که بیان شد، علت این که بسیاری از افراد به دنبال وکیل بانکی تهران یا سایر شهرستان ها هستند، دعاوی بانکی است که بین بانک ها و آن افراد پیش می آید. به طور کلی اگر شما هم درگیر چنین مشکلاتی هستید، گرفتن مشاوره و دادن وکالت به یک وکیل دعاوی بانکی به شما توصیه می شود.

بانک ها جهت اطمینان از پرداخت اقساط توسط مشتریان، قراردادهایی را با آن ها منعقد کرده و همچنین برای ضمانت قرارداد، مواردی مانند سند ملکی، جواز کسب، فیش حقوقی دولتی و... را دریافت می کنند.

حال اگر یکی از طرفین این قراردادها (بانک یا مشتری)، به تعهدات خود عمل نکند، اصطلاحا دعاوی بانکی پیش آمده و طرف دیگر قرار داد که متضرر شده است، می تواند اقدام به طرح دعوی در دادگاه کند تا از طریق آن حقوق پایمال شده خود را بازپس گیرد. در ادامه برخی از مهم ترین دعاوی بانکی بین بانک ها و مشتریانشان را شرح خواهیم داد.

دعاوی بانکی که علیه بانک طرح می شوند

  1. الزام به ارائه مفاصای وام: گاهی اوقات در روند پرداخت اقساط وام، اگر مشتری این ادعا را داشته باشد که بانک در محاسبه سود اشتباه کرده است و در عین حال بانک اسناد و مدارک مربوطه را به مشتری ارائه ندهد، وام گیرنده می تواند با طرح دعوا و کمک گرفتن از یک وکیل دعاوی بانکی، جهت رفع این ابهامات اقدام نماید. بررسی این دعاوی باید به دستور دادگاه و توسط کارشناس رسمی دادگستری صورت پذیرد.
  2. دعاوی فک رهن: اگر بانک به هنگام پرداخت وام، یک سند ملکی را جهت ضمانت پرداخت اقساط وام دریافت کرده باشد و اصطلاحا ملک در رهن بانک باشد، در صورتی که وام گیرنده تمام اقساط را به موقع پرداخت نماید و به تعهدات خود عمل کرده باشد، ولی بانک به هر دلیلی از فک رهن خودداری کند، وام گیرنده یا شخص وثیقه گذار می تواند از طریق طرح دعوای فک رهن علیه بانک، جهت برطرف کردن این مشکل اقدام نماید.
  3. ابطال شروط خلاف قانون: هنگام انعقاد قراردادهای بانکی، طرفین قرارداد به ویژه وام گیرندگان و ضامن ها می بایست دقت زیادی به شرایط و مفاد قرارداد داشته باشند. درصورتی که یکی از مفاد و شرایط برخلاف قانون یا بخشنامه های بانکی باشد، وام گیرنده این امکان را دارد که جهت ابطال این شروط از طریق دادگاه اقدام نماید.

اما توجه داشته باشید که جهت اطمینان از غیر قانونی بودن شروط مدنظر باید حتما از یک وکیل بانکی خبره کمک بگیرید. اگر ساکن تهران هستید و با مشکلات مذکور مواجه شده‌اید، یکی از بهترین مراکز جهت یافتن وکیل امور بانکی تهران، وب سایت وکیل بانکی تهران با آدرس vokalayehadaf.com می باشد که با کسب مشاوره از کارشناسان این مرکز، می توانید بهترین وکیل را جهت رسیدگی به دعاوی بانکی خود انتخاب نمایید.

  1. استرداد اسناد ضمانت: بعد از اتمام اقساط مربوط به وام، بانک می بایست تمامی اسنادی که جهت تضمین دریافت کرده است را به وام گیرنده بازگرداند. اگر به هر دلیلی بانک این کار را انجام ندهد، مشتری می تواند دعوایی تحت عنوان استرداد اسناد تضمینی مانند چک یا سفته را طرح کند.

دعاوی بانکی که علیه مشتری طرح می شوند

  1. مطالبه طلب در دادگاه توسط بانک: بانک ها از وام گیرندگان اسناد و وثیقه هایی را جهت تضمین بازپرداخت وام دریافت می کنند تا در صورت عدم بازپرداخت در زمان معین، بانک ها بتوانند از وام گیرنده اقساط را مطالبه کنند.

اما گاهی اوقات وام گیرنده به تعهدات خود پایبند نبوده و بانک با عدم انجام تعهدات از سوی مشتری مواجه می شود. دربرخی از این نوع موارد که به ندرت نیز پیش می آیند، ممکن است بانک نتواند مطالبات خود را از طریق اسناد تضمینی وصول کند یا ارزش اسناد تضمینی ارائه شده کمتر از میزان مطالبات بانک باشد. در این حالت بانک این امکان را دارد که با طرح دعوا مطالبه طلب، مشتری را ملزم به پرداخت اقساط وام نماید.

  1. مطالبه وجه چک یا سفته: ممکن است بانک ها هنگام پرداخت وام، علاوه بر دریافت اسناد ملکی، جهت تضمین پرداخت اقساط، از وام گیرنده یا ضامن او، چک یا سفته نیز دریافت کنند. حال اگر مشتری در زمان تعیین شده نسبت به بازپرداخت وام خود اقدام نکند، بانک می تواند با طرح دعوای مالی نسبت به دریافت وجه چک یا سفته مذکور اقدام کند.

وکیل بانکی چیست؟

حال که با رایج ترین دعاوی بانکی آشنا شده اید، بهتر است بدانید که وکیل بانکی چیست یا به عبارت درست تر کیست و چه کاری انجام می دهد.

وکلای بانکی متخصصان حقوقی هستند که در مواردی مانند قراردادها و اختلافات اعتباری، تسهیلات و وام های بانکی، مسائل مرتبط با اسناد تجاری و مالی، مسائل مرتبط با تضمین های بانکی و مسائل حقوقی دیگر مرتبط با فعالیت های مالی و بانکی، به مشتریان خود خدمات حقوقی ارائه می دهد.

این وکلا با توجه به دانش و تخصص خود در زمینه حقوق مالی و بانکی، به موکل خود کمک می کنند تا در مواردی مانند تدوین و بررسی قراردادها، حل اختلافات مالی، مسائل حقوقی مرتبط با تعامل با بانک ها و موسسات مالی، بهبود شرایط تعامل با بانک ها و دیگر مسائل مشابه، از حقوق خود را به درستی دفاع کند.

ویژگی های وکیل بانکی خوب

  1. دانش تخصصی در حوزه بانکی و مالی: وکیل بانکی باید دارای دانش جامع و کاملی در زمینه حقوق بانکی و مالی باشد. این دانش شامل قوانین و مقررات مرتبط با بانک ها، انواع تسهیلات و وام های بانکی، مسائل امنیتی مالی و مسائل مرتبط با اسناد تجاری می شود.
  2. تجربه کاری مرتبط: داشتن تجربه در موارد بانکی و مالی، به وکیل امکان مشاهده و پیش بینی همه جوانب در پرونده های مالی را می دهد.
  3. تحلیل و ارزیابی: وکیل بانکی باید توانایی تحلیل و ارزیابی صحیح از قراردادها و معاملات مالی و مشتریان خود را داشته باشد. این توانایی به او کمک می کند بهترین راهکارهای حقوقی را ارائه دهد.
  4. قدرت مذاکره: در بسیاری از موارد، وکیل بانکی نیاز به مذاکره با طرف های دیگر دارد. بنابراین، توانایی مذاکره و توافق نامه نویسی از ویژگی های مهم یک وکیل بانکی خوب به حساب می آید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر دعاوی بانکی اعم از کیفری و حقوقی در شعب تخصصی مورد رسیدگی قرار می گیرد به طورمثال در شهرها و بعضی از شهرستانها یکی از شعبات دادگاه موضوع رسیدگی به موضوعات بانکی می باشند اما در کلان شهرها شورای حل اختلاف ، دادسرا و دادگاه ویژه رسیدگی به امور بانکی تشکیل شده است .

اگر در تهران سکونت دارید و یا به هر دلیلی به نبال بهترین وکیل امور بانکی تهران می باشید، پیشنهاد می شود حتما از وب سایت vokalayehadaf.com کمک بگیرید. وب سایت وکیل بانکی تهران با سال ها تجربه در زمینه دعاوی مالی و بانکی می تواند بهترین گزینه جهت رسیدگی به دعاوی بانکی شما باشد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 31 مرداد 1402ساعت 21:48  توسط ریحانه مقدم  بازدید 60 برچسب ها:

مشاوره با بهترین وکیل طلاق مشهد

یکی از ضرورت‌های جوامع امروزی همگام بودن با علوم روز و قوانین روز می باشد از جمله شاخه‌های قانونی که در سیر قوانین دچار دگرگونی های فراوان شده قوانین مربوط به حقوق خانواده می باشد که این دگرگونی‌ها دغدغه همیشگی خانواده ها بوده است، با این وجود وکیل خانواده همواره با بروز بودن با تغییرات قوانین به دنبال راه‌حل‌های صحیح تر و مناسب تر حقوق موکل بوده است که این امر از نیازمند تحلیل دقیق قوانین و دقت نظر در رویه موجود دادگاه‌ها به انضمام نظریه دکترین می‌باشد و وکیل  می‌تواند با کمک از تفاسیر فقهی این قوانین را در جهت صحیح اجرایی شدن مورد بررسی دقیق قرار داده و با در نظر گرفتن نظریه مراجعه معاصر دیدگاه روشنی در جهت احقاق حق موکل ارائه دهد.

در حرفه وکالت یک وکیل خانواده در واقع، نایب حق می باشد. و اگر پرونده خانواده را از موکل قبول نماید و در دادگاه مطرح نماید به این علت است که او را صاحب حق تشخیص داده و تشخیص هر کس برای او حجت است و به این حجت خود عمل می‌کند.
وکیل نایب موکلی است که حق او مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته و تمام تلاش وکیل برای بازگرداندن حق به صاحب حق است و با این اعتقاد راسخ است که وکیل با تمام توان وارد دادرسی می‌شود.

انواع طلاق توافقی

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق می باشد که زوجین در آن تمایل دارند به صورت دوستانه از یکدیگر جدا شوند به همین کمترین تنش در طلاق توافقی وجود دارد .

انواع طلاق توافقی عبارتند از

  1. طلاق خلع
  2. طلاق مبارات

در طلاق خلع که یکی از انواع طلاق توافقی می باشد زوجه به دلیل کراهت و تنفری که از زوج دارد مالی در قبال طلاق به زوج می بخشد تا بتواند طلاق بگیرد که این مال می تواند مهریه یا معادل آن یا کمتر یا بیشتر باشد .

اما طلاق مبارات آن است که این کراهت از جانب طرفین باشد در این صورت مالی که به زوج داده می شود نباید از میزان مهریه بیشتر باشد .

مراحل طلاق توافقی

اما طلاق توافقی چه مراحلی دارد و چقدر زمان می برد؟

درپاسخ به این سوال باید گفت برای شروع پروسه ی طلاق توافقی زوجین باید ابتدا در سایت "زمان تصمیم"  ثبت نام نمایند. این ثبت نام برای حضور در جلسات مشاوره می باشد. پس از ثبت نام زمان حضور درجلسات برای آنان ارسال می گردد که حضور الزامی است و مدت جلسات مشاوره 45 روز می باشد.

درصورتی که پس از اتمام جلسات زوجین از تصمیم خود منصرف نشده باشند نامه ی ازسوی مرکز مشاوره برای ثبت دادخواست طلاق توافقی به یکی از دفاتر خدمات قضایی ارسال می گردد. زوجین باید به همراه مدارک خود که شامل سندازدواج-شناسنامه وکارت ملی می باشد دردفتر خدمات قضایی مربوطه حضور یابند و دادخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که دفتر خدمات بدون نامه ی مرکز مشاوره دادخواست طلاق را ثبت نمی نماید.

زوجین باید قبل ازحضور دردادگاه توافقات خود را درامور مالی و غیرمالی با یکدیگر انجام دهند زیرا دادگاه براساس این توافقات رای صادر می نماید .ازجمله این توافقات می توان به مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند مشترک و….اشاره نمود و حتی هزینه طلاق نیز براساس توافق می باشد.

درجلسه دادگاه، قاضی بر اساس نامه ی مرکز مشاوره و توافقات زوجین گواهی عدم امکان سازش صادر می نماید. این گواهی 3 ماه اعتباردارد. که درصورت گذشت زمان مذکور ازاعتبار ساقط می گردد.

درمدت 3ماهه، زوجین باید دریکی از دفاتر طلاق حضور یابند تا صیغه ی طلاق جاری گردد. لازم به ذکر است که زوجه قبل از حضور دردفاتر خانه باید نسبت به گرفتن گواهی عدم بارداری اقدام نماید. هم چنین هیچکدام از طرفین نمی تواند یک جانبه توافقات را ازبین ببرد.

اگر در وکالتنامه طلاق، زوج به زوجه وکالت بلاعزل در طلاق بدهد و زوجه حق توکیل به غیر داشته باشد، زوج نمی‌تواند وکیلی را که زوجه به عنوان وکیل مع الواسطه انتخاب کرده را عزل کند زیرا مغایر وکالت بلاعزل اعطایی است و به همین خاطر امکان پذیر نیست.

مشاوره با یک وکیل طلاق می تواند راه را برای زوجین هموار تر و سریع تر نماید. برای مشاوره می توانید با شماره 09153104004 تماس بگیرید.

طلاق از طرف مرد    

یکی از حقوقی که در شرع و قانون برای مرد تعیین شده است حق طلاق می باشد .بدین مفهوم که مرد برای طلاق همسر خود نیاز به دلیل خاص و اثبات در دادگاه ندارد .

طلاق از طرف مرد یکی از انواع طلاق می باشد .زمانی که طلاق از طرف مرد باشد باید کلیه ی حقوق مالی زن پرداخت گردد .

مدارک لازم برای طلاق از طرف مرد

برای اینکه طلاق از طرف مرد محقق شوند باید مدارکی همراه تنظیم دادخواست طلاق به دادگاه ارائه دهد .این مدارک شامل موارد زیر است :

  1. اصل سند ازدواج
  2. اصل شناسنامه ی مرد
  3. کپی کارت ملی

در صورتی که اصل سند ازدواج نباشد باید رونوشت آن را از دفترخانه ازدواج دریافت کند

اگر زن طلاق نخواهد و ناراضی باشد 

از ان جایی که در قانون حق طلاق به مرد داده شده است هر زمان که بخواهد می تواند همسر خود را طلاق دهد . رضایت یا عدم رضایت زن تاثیری در طلاق از طرف مرد ندارد و تنها می تواند روند رسیدگی را طولانی تر کند ؛ رسیدگی طلاق دارای سه مرحله بدوی ، تجدیدنظر و دیوانعالی کشور می باشد . زن می تواند در هر مرحله نسبت به حقوق مالی خود اعتراض کند و پرونده را به مرجع بالاتر بفرستد اما نمی تواند مانع طلاق دادن مرد شود .

اگر مرد طلاق ندهد زن می تواند طلاق بگیرد ؟

مرد برای طلاق همسر خود به دلیل داشتن حق طلاق نیاز به دلیل و مدرک خاصی نمی باشد . اما زن برای طلاق یا باید شرایط مصرح در قانون و عقدنامه را داشته باشد یا حق طلاق از همسر خود گرفته باشد . در غیر اینصورت گرفتن طلاق برای زن مشکل خواهد بود . بنابراین اگر مرد طلاق ندهد و زن نیز شرایط مذکور را نداشته باشد طلاق اتفاق نمی افتد .

با اعطای وکالت در طلاق به زن، زوجه هر زمان که اراده کند می‌تواند اقدام به گرفتن طلاق نماید و دیگر احتیاجی به داشتن بهانه و دلیل موجه نیست.

مهمترین نکات طلاق از طرف زن

نکته ی مهم در طلاق از طرف زن آن است که حتما باید زن یکی از شرایط  حق طلاق در قانون یا عقدنامه را داشته باشد و آن را در دادگاه خانواده اثبات نماید . بدین مفهوم زن نمی تواند بدون دلیل تقاضای طلاق نماید . تنها در یک مورد چنین امری امکان پذیر است و آن در صورتی است که زن وکالت در در طلاق از مرد داشته باشد که دیگر نیازبه اثبات امری برای دادگاه نمی باشد .

نکته ی مهم دیگر در طلاق از طرف زن این است مهریه در هر شرایطی به زوجه در هنگام طلاق تعلق می گیرد . فقط ممکن است نوع طلاق خلع باشد که زن در قبال بخشیدن تمام یا قسمتی از مهریه از مرد طلاق بگیرد .

شما می توانید برای مشاوره و یا درخواست وکیل پایه یک در مشهد با موسسه حقوقی حق جویان ارتباط بگیرید تا به بهترین نتیجه در پرونده خود دست یابید. برای مشاوره می توانید با شماره 09153104004 تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 19 مرداد 1402ساعت 19:26  توسط ریحانه مقدم  بازدید 58 برچسب ها:

بهترین عایق برای آب بندی استخر

گروه صنعتی کالیمورا در جهت افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی کاربران و مشتریان عزیز و همچنین انتقال تجربیات فنی متخصصان این گروه در زمینه تولید و اجرای نسل جدید نانو عایق های رطوبتی ، صوتی و حرارتی این مقاله را تولید نموده است.

کالیمورا با تجربه بیش از یک دهه امروز مفتخر به اجرای پروژه های بزرگ کشور در زمینه نانو عایق های رطوبتی می باشد و آماده ارائه خدمات و اطلاعات فنی در این حوزه می باشد.

استخر

تاریخچه پیدایش استخر ها به 5000 سال قبل باز می گردد و تا زمان اتمام جنگ جهانی دوم برای خانواده هایی در سطح متوسط به وقوع نمی پیوست.
با پیشرفت صنعت آمریکا و افزایش جمعیت خانواده ها در قشر متوسط  نیاز به مکان هایی جهت گذراندن اوقات فراغت داشتند که ساخت استخر روشی خلاقانه جهت حل این مشکل بود.

انواع استخر

1- استخر های بتنی
2-  استخر ژئوممبران
3-  استخر پیش ساخته
4-  استخر های فایبرگلاس

 مزایا استخر بتنی

  • طول عمر بسیار بالا
  • مقاوم در برابر تنش های محیطی
  • آب بندی یکپارچه با اجرایی بسیار آسان و طول عمری برابر با عمر سازه
  • مناسب برای استخرهای ویلایی، کشاورزی، پرورش ماهی، شنا و جکوزی
  • مقاومت در برابر تنش های مکانیکی (نیروهای کششی، خمشی و برشی)

 معایب استخر بتنی

  • هزینه بالا ساخت
  • زمان بر بودن ساخت

ساخت استخر ها و مخازن ذخیره آب با بتن مسلح (بتن و میلگرد)

ساخت استخرها مستلزم رعایت نکات مهم از جمله رعایت اولویت ساخت می باشد. عدم رعایت اولویت ساخت تاثیر مستقیم بر استقامت سازه و یکپارچگی آن می گذارد، ساخت استخرباید به گونه ای باشد که بدنه های استخر بر روی کف تمام شده استخر قرار بگیرند. از اشتباهات رایج در ساخت استخر، ابتدا  ساخت بدنه استخر  و سپس اقدام به کفسازی یا کف ریزی استخر می نمایند.

طراحی استخر های بتنی با استفاده از میلگرد مناسب ابعاد سازه و همچنین میزان ضخامت بدنه و کف استخر جهت بتن ریزی تاثیر مستقیمی بر مقاومت سازه دارد به طوری که عدم رعایت این نکته باعث ایجاد شکست و نشست در سازه و نهایتا عدم آب بندی صددرصد استخر می شود. ساختار بتن در برابر مقاومت فشاری و کششی آب با استفاده از میلگرد با قطر مناسب می تواند مقاوم سازی شود و در صورت استفاده از بتن به تنهایی در کف سازی و بدنه استخرها باعث کاهش مقاومت خمشی بتن در برابر فشار های وارده آب و نهایتا ایجاد ترک در قسمت های پرفشار سازه خواهد شد.

تقویت سازه در نقاط پر تنش استخر ها و مخازن بتنی آب از دیگر اصول اصلی ساخت استخر می باشد به طوری که در محل اتصال دو بدنه (کنج ها) و همچنین در محل اتصال بدنه به کف استخر استفاده از میلگردهای تقویتی تاثیر چشمگیری در مقاوم سازی سازه در برابر فشارهای وارده خواهد داشت.

چشم پوشی از ساخت استخر با اختلاف ارتفاع در مقاطع مختلف استخر و همچنین استفاده از اشکال منظم می تواند بر استقامت سازه تاثیر چشم گیری داشته باشد و در صورت ایجاد اختلاف ارتفاع حتما تقویت سازه در مقطع ایجاد شده لحاظ شود. لوله های ورود و خروج آب در ساختار استخر ها باید در محل مناسبی قرار داده شود و نصب و راه اندازی تاسیسات استخر ها حتما توسط افراد متخصص انجام شود.

ساخت استخرها با سازه های  سنتی مانند آجر و سنگ و بلوک به دلیل عدم یکپارچگی این سازه ها و فشار بالای آب باعث ایجاد  نشست و شکست در قسمت های مختلف استخر شده است که نهایتا نیجه ای جز عدم آب بندی صددرصد ، ایجاد هزینه های بالاسری و دوباره کاری و ... نخواهد داشت.

بررسی آب بندی و عایق کاری استخر و مخازن بتنی آب

ساخت استخر و مخازن بتنی مستلزم آب بندی و عایق کاری صددرصد می باشد.از موارد مهم و قابل توجه در آب بندی مخازن و استخر های بتنی ایستایی و مقاومت سازه در مقابل فشار آب می باشد.

از موارد قابل توجه در آب بندی و عایق کاری مخازن و استخر های بتنی آب ،  آب بندی محل بولت ها می توان اشاره کرد. در اکثر مخازن و استخر ها جهت عایق کاری محل بولت ها از چسب های آب بندی ،درزگیرها ، انواع رزین ها و چسب های پایه آب و یا پایه شیمیایی استفاده شده است که باتوجه به کاهش دمای آب و هوادر فصول مختلف سال و عدم ضریب الاستیته بالا این مواد ،ترک هایی در این مواد ایجاد می شود که نهایتا  باعث ایجاد نشتی آب می شود.

جهت آب بندی محل بولت ها ابتدا اقدام به تخریب و خارج نمودن اسپنسرها و بوشن های پلاستیکی نگهداری میلگرد نموده و سپس با استفاده از ملات های پایه  سیمان اختلاط شده با مواد نانو می توان اقدام به ترمیم این نقاط کرد . استفاده ازملات هم خانواده با بتن باعث ایجاد ساختار یکپارچه و همچنین چسبندگی بسیار مناسب به سطح بتن می شود.

وجو درزهای انقطاع از مشکلات اساسی در سازه های بتنی آب می باشد که همواره بایددر ساخت مخازن و استخرهای بتنی توجه اساسی به آن شود.بتن ریزی حتما باید به صورت یکپارچه صورت گیردو تا حد ممکن  از بتن ریزی مقطعی جلوگیری شود .مقاطع زمانی بتن ریزی باید طوری  در نظر شود که بتن ریخته شده به بتن قبلی چسبیده و از ایجاد درز بواسطه عدم چسبندگی بتن تازه به بتن قدیمی جلوگیری شود.

سطح صاف و صیقلی بتن باعث جداشدن و پوسته شدن مواد  ایجاد شده به صورت لایه ای از سطح بتن میشود.استفاده از مواد با ترکیبات معدنی و همچنین ملات های پودر سنگ وسیمان و نرمه کشی  جهت عایق کاری و آب بندی به دلیل ضریب الاستیته پایین و همچنین عدم چسبندگی مناسب و ایجاد ترکهای ریز از سطح بتن جداشده و باعث کاهش دوام آب بندی می شود.

استفاده از چسب ها از جمله انواع رزین ها با استفاده از انواع شبکه های توری و پی ال سی با ایجاد لایه در گذر زمان تبله کرده و  باعث ایجاد  مشکلات آب بندی در گذر زمان می شود. این مشکل به دلیل ضریب الاستیه پایین چسب ها در دماهای های مختلف ایجاد می شود و مانند ایزوگام در دمای پایین و هوای سرد، شکننده می شود.

استفاده از مواد نانو جهت عایق کاری استخر

مواد نانو با نفوذ به سطح بتن و ایجاد چسبندگی بدون واسطه در حد نانو و عدم ایجاد لایه ، منجربه به آب بندی با کیفیت و مقاوم می شود.
مزیت های عایق های نانو نسبت به سایر چسب آب بندی استخر و رزین ها مقاومت دمایی بالا ( منفی 70درجه زیر صفر تا 100درجه سانتی گراد) می باشد .
کیفیت بالا و قیمت مناسب، اجرای آسان و سرعت بالا (به صورت جذبی و فرچه ای) ، رنگ آمیزی، همساز با محیط زیست و بدون استفاده از مواد شیمیای باعث جلوگیری از رشد انواع جلبک ها و خزه ها در سطوح بتن و استخر ها می شود.
استفاده از شیوه های صحیح و علمی توام با تجربه اجرایی بالا می تواند، گامی موثر جهت بهینه سازی هزینه های آب بندی و عایق کاری باشد و باعث دستیابی به نتیجه صددرصد در ساخت مخازن و استخرهای بتنی شود.

عایق های نانو کالیمورا در کنار کیفیت بالا و ضمانت 10 ساله معتبر همساز با محیط زیست می باشد. همچنین باعث افتخار ماست که همکار و مشاور شما در آب بندی و عایق کاری پروژه هایتان باشیم. جهت مشاوره می توانید با شماره 09127317947 تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 19 مرداد 1402ساعت 14:14  توسط ریحانه مقدم  بازدید 58 برچسب ها:

روغن چرخ خیاطی بهترین کیفیت و قیمت بازار

امروزه استفاده از روغن چرخ خیاطی در تمامی کارگاه های تولیدی و چرخ، خیاط های سری کار امری بسیار ضروری است؛ اما مشخصات بهترین روغن چرخ خیاطی چیست؟

در این مقاله به معرفی انواع روغن چرخ خیاطی صنعتی و خانگی خواهیم پرداخت، و شما با خواندن این مطلب خواهید دانست که بهترین مارک روغن چرخ خیاطی کدام برند می باشد.

ابتدا باید بدانیم که روغن چرخ خیاطی چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن چرخ خیاطی نوعی سیال است که در انواع چرخ خیاطی (خانگی و صنعتی) جریان پیدا کرده و خاصیت: ضد زنگ زدگی، روانکاری قطعات داخلی و ضد سایش قطعات در چرخ خیاطی را ایفا می کند.

اما ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که، روغن چرخ خیاطی از چی درست میشه یا چرا بعضی از روغن چرخ ها خیلی بوی زیادی از (نفت) دارند.

روغن چرخ خیاطی بصورت کلی در ایران به  دو گونه متفاوت تولید و عرضه می شود.

یا بعضی از آن ها (اکثرا) پایه نفتی هستند که اصولا در بازار قیمت کمی دارند و با هر مارک و برندی پیدا می شوند. (این روغن چرخ ها دارای بوی نفت هستند)

و یا با پایه پارافین مایع تولید می شوند که دارای استاندارد iso 9001  کیفی، می باشند. (این روغن چرخ ها روغن مناسب چرخ خیاطی می باشند)

روغن پارافین چرخ خیاطی با مارک های محدودی در بازار پیدا می شوند زیرا قیمت آن ها از مدل های پایه نفتی و ارزان قیمت بالا تر است.

اما بهترین برند ها برای خرید روغن چرخ خیاطی (پایه پارافین) عبارت اند از:

  • روغن چرخ خیاطی سوپر طلایی نیلوفر
  • روغن چرخ خیاطی روان

مشخصات روغن چرخ خیاطی

در خصوص مشخصات روغن چرخ خیاطی خوب می توان به مواردی فرا تر از نام و برند محصول اشاره داشت که با برسی آن ها، خود می توانید بهترین روغن برای چرخ خیاطی را در بازار به راحتی تشخیص دهید؛ در ادامه به این امر خواهیم پرداخت.

از ویژگی های بهترین روغن چرخ خیاطی باید بدون بو و یا دارای بوی بسیار کمی باشند.

  • دارای چربی (دانسیته و ویسکوزیته) استاندارد باشند که این امر باعث می شود روغن نه زیاد سفت باشد و نه خیلی شل.
  • باید دارای خاصیت های ضد رسوب و فلش پوینت استاندارد برای مقاومت در برابر دما زیاد هنگام فعالیت دستگاه نیز باشند.

ما در سایت رسمی کارخانه روغن چرخ نیلوفر مقالاتی فوق تخصصی داریم که در این زمینه به برسی دقیق انواع روغن برای چرخ خیاطی صنعتی و خانگی پرداختیم که پیشنهاد میکنیم به آن سر بزنید و به دانش خود در این خصوص بیفزاید. با برسی وبگاه رسمی ما خواهید فهمید که چرا روغن چرخ های پارافینی برای چرخ های خیاطی صنعتی و بطور کلی انواع چرخ های خانگی مناسب تر از روغن های پایه نفتی است. همچنین متوجه خواهید شد که تمامی مطالبی که در خصوص پاسخ به سوالاتی مانند: بجای روغن چرخ خیاطی از چی استفاده کنیم؟ که در دیگر سایت ها مطرح می شود چقدر بی پایه و اساس است.

لازم به ذکر است که، هیچ سیال و یا روغنی نمی تواند جایگزین روغن چرخ خیاطی باشد؛ پس خواهشمند هستیم، برای جلوگیری از خرابی دستگاه تمامی اطلاعات در خصوص انواع روغن چرخ را تنها از سایت تخصصی ایرانااُیل دنبال کنید. روغن های پایه نفتی به اصطلاحی کار راه انداز هستند اما نه برای چرخ های صنعتی و کامپیوتری پس به این نکته دقت کنید.

شایان ذکر است روغن های پایه نفتی بیشتر برای چرخ ها خانگی که فعالیت مداوم با آن ها صورت نمی گیرد مناسب، و اصولا اشخاصی از این سبک روغن ها خرید می کنند که بابت تهیه روغن وابسته به شرایط اقتصادی قصد دارن هزینه زیادی نکنند. پس در نتیجه میتوان گفت: روغن های پایه نفتی، روغن چرخ های اقتصادی و روغن چرخ پایه پارافینی، روغن استاندارد و مناسب برای چرخ هستند.به این نکته نیز توجه کنید که روغن ها نباید در مسیر تابش مستقیم آفتاب و یا با باز گذاشتن در بطری آنها، با هوای محیط به مدت طولانی تماس داشته باشند؛ این کار باعث تغییر رنگ روغن چرخ خیاطی می شود.

قیمت خرید روغن چرخ خیاطی صنعتی و خانگی

 قیمت روغن چرخ خیاطی وابسته به نوع آن و خرید روغن چرخ به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی وابسته به حجم سفارش محصول است. در هنگام استعلام قیمت روغن چرخ خیاطی صنعتی (همچنین خرید برای چرخ های کامپیوتری) دقت داشته باشید که حتما روغن چرخ خیاطی پایه پارافین تهیه نمایید.

اما برای خرید روغن چرخ خیاطی خانگی اصولا با توجه به شرایط اقتصادی روغن چرخ خیاطی اقتصادی در بازار فروش بیشتری دارد. همچنین با برقراری ارتباط با ما از طریق پیام رسان ها، چنانچه قصد خرید روغن چرخ خیاطی نیلوفر را به صورت تکی دارید میتوانید از ما لیست نماینده شهر خود را برای این ام بخواهید.

ما در کارخانه روغن چرخ نیلوفر با دارا بودن متنوع ترین روغن ها در سایز و پکینگ های مختلف جهت تامین نیاز بازار، فروشنده ها (نمایندگی های سراسر کشور) و در نهایت برطرف کردن  نیاز مصرف کننده، همواره در تلاش بودیم تا با عرضه  محصولات در نهایت کیفیت و حاشیه سود کم بتوانیم خدمتگزار مردم عزیز ایران و بازار های منطقه باشیم.

ما در وب سایت iranaoil و یا به عنوانی دیگر کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر از هر دو مدل روغن چرخ، (پایه نفتی و پارافین) برای انواع چرخ خیاطی مطابق با نیاز بازار از نظر اقتصادی و کیفیتی بهترین ارائه کننده این رقم  کالا در بازار هستیم. امروزه با عنایت پروردگار و تلاش بی وقفه این مجموعه، توانستیم در سطح منطقه پا به میدان بگذاریم و عملا بازار های عراق، افغانستان و پاکستان را در این حوزه از آن خود کنیم.

با مراجعه به وب سایت ما میتوانید از قطب تولید روغن چرخ خیاطی در ایران خرید مستقیم با بهترین قیمت را تجربه کنید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 18 مرداد 1402ساعت 18:38  توسط ریحانه مقدم  بازدید 58 برچسب ها:

سنگ گرانیت مشکی، انتخابی زیبا وماندگار

 

سنگ گرانیت مشکی نطنز سنگ لوکسی به حساب می آید که علاوه بر کاربردهای آن در داخل و نمای ساختمان های لوکس , در بعضی بناهای تاریخی نیز استفاده شده است.

خوب است بدانید این سنگ را به عنوان یکی از بهترین انتخاب های پوشش کف ساختمان میشناسند که امکان استفاده از آن در مناطق بیرونی مخصوصا در مناطق سرد به عنوان یک سنگ با میزان انقباض و انبساط کم، دوام بالا و درصد نفوذ آب کم وجود دارد. از طرف دیگر با توجه به دوام و ثبات رنگی که این سنگ دارد، میتوان سنگ گرانیت  مشکی را به عنوان یک سنگ نمای بسیار مناسب در نظر گرفت. در صورتی که قصد خرید  با قیمت مناسب را دارید به فیدارسنگ سری بزنید.

کاربردهای گرانیت مشکی در ساخت و ساز

استفاده از گرانیت مشکی در فضاهای داخلی و یا خارجی ساختمان می تواند باعث تمایز فضا شود. گرانیت میزان تولید کمتری نسبت به دیگر سنگ ها دارد؛ چرا که می خواهد یک استایل لوکس، مدرن و یونیک را به نمایش بگذارد و مشتریان خاص خود را داشته باشد.

بسیاری از صاحبان خانه های لوکس تمایل دارند که در بخشی از آشپزخانه و یا حمام از این سنگ استفاده کنند. این کار جلوه ای قابل توجه به فضای خانه می دهد. وقتی سطح گرانیت سیاه، نور خورشید را منعکس می کند جلوه ای بسیار جذاب دارد.

دلیل بسیار مهم دیگر برای استفاده از سنگ گرانیت در آشپزخانه این است که این سنگ می تواند مکمل خوبی برای سایر المان های آشپزخانه مثل کابینت،کف و سینک باشد. اگر قصد بازسازی آشپزخانه ای را دارید، حتی رنگ و بافت المان های دیگر چندان مهم نیست؛ چرا که مشکی با هر رنگی به خوبی هماهنگ می شود. این رنگ می تواند هر رنگی را در کنار خود برجسته کند، اما اگر در حال ساخت آشپزخانه ای تازه هستید، گرانیت سیاه کنتراست خوبی با کابینت های رنگ روشن ایجاد می کند.

علت محبوبیت گرانیت مشکی

گرانیت های مشکی علاوه بر خاصیت تطبیق پذیری شگفت انگیزشان، از نظر پرداخت نیز بسیار گوناگون هستند. سنگ گرانیت مشکی بسیار خوب ساب می خورد و با انواع فینیشینگ ها،تعداد گزینه های شما را برای استفاده در فضا بیشتر می کند.

سنگ گرانیت مشکی با زیبایی ذاتی و کدورت و تیرگی طبیعی خود، یک انتخاب مطمئن برای سبک کلاسیک و مدرن در معماری است سنگ گرانیت مشکی  به دلیل استحکام، دوام و ظاهری که در دنیای سنگ­های طبیعی منحصر به فرد باقی مانده است، شناخته می­شود­. سطح صیقلی این سنگ باعث می­شود با نصب گرانیت در فضایی که بر روی آن نور خورشید می­تابد، درخشندگی را انعکاس داده و حس تجمل را در ذهن مخاطب تداعی ­کند.

زیبایی که با افزودن گرانیت مشکی به دکوراسیون منزل یا نمای بیرونی شما ایجاد می­شود، به سادگی در میان مجموعه­ای از ساختمان­ها خودنمایی می­کند. دامنه الگوها و چرخش­های مشکی و سفید روی گرانیت به اندازه سایر سنگ­های طبیعی نیست اما ظاهری مدرن، منحصر به فرد و مجلل ایجاد می­کند. یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از گرانیت مشکی در بازسازی خانه این است که می­تواند با عناصر طراحی از جمله کف، کابینت یا سینک بدون در نظر گرفتن رنگ و بافت آنها به خوبی هماهنگ شود

موارد استفاده از گرانیت

سنگ گرانیت مشکی به اندازه کافی سخت است که در برابر سایش مقاومت کند. به اندازه کافی قوی است که وزن قابل توجهی را تحمل کند. به اندازه کافی تاثیرناپذیر است تا در برابر آب و هوا مقاومت کند. این ویژگی­ها آن را به یک سنگ در ابعاد بسیار مطلوب و مفید تبدیل می­کند. گرانیت هزاران سال است که در کاربردهای داخلی و خارجی استفاده می­شود. گرانیت برش­خورده و صیقلی در ساختمان­ها، پل­ها، سنگفرش­ها، بناهای تاریخی و بسیاری از پروژه­های خارجی دیگر استفاده می­شود. در داخل ساختمان، اسلب­ها و کاشی­های گرانیت صیقلی به عنوان میز، کاشی کف، پله­ها و بسیاری از ویژگی­های کاربردی و تزئینی دیگر استفاده می­شود.

قیمت بالا اغلب محبوبیت برخی از مصالح ساختمانی را کاهش می­دهد. با این حال، گرانیت اغلب انتخاب شماره یک ماست زیرا یک سنگ امتحان پس­داده است که در پروژه­ها برای ایجاد جلوه­هایی از ظرافت، دوام و کیفیت ماندگار استفاده می­شود. گرانیت همچنین به عنوان سنگ خرد شده یا سنگدانه استفاده می­شود. در این شکل به عنوان ماده پایه در کارگاه های ساختمانی، به عنوان سنگدانه در راه­سازی، بالاست یا پارسنگ راه­آهن، فونداسیون­ها و هر جایی که سنگ خرد شده به عنوان پرکننده استفاده می­شود، مورد توجه است.

قیمت سنگ گرانیت مشکی

زیبایی این سنگ مشکی درکنار قیمت مناسب ، موجب استقبال بی نظیری از آن شده است . از جمله فاکتور هایی که بر قیمت سنگ گرانیت مشکی اثرگذار است :

  • سورت های این سنگ باهم تفاوت قیمتی دارند .
  • نوع پرداخت سطح
  • ضخامت و ابعاد سنگ
  • پاک و یکدست بودن و عاری از غده بودن
  • فرآوری های صورت گرفته بروی سنگ و انواع پرداخت
  • نوع ماشین برش
  • فاصله تا معدن

مزایا

  1. تراکم بالا
  2. مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف بویژه سردسیر
  3. جذب آب ناچیز
  4. صیقل پذیری بالا

معایب

  1. وزن زیاد
  2. نصب سخت

جمع ­بندی

با انتخاب سنگ گرانیت مشکی علاوه بر اینکه نمای ارائه شده شما در هر فضای تجاری یا مسکونی از نظر رنگ و بافت زیباترین نمای ممکن است، خیال­تان از بابت ماندگاری و صرفه هزینه انجام شده در برابر ارزشی که به بنا و ساختمان شما اضافه می­شود، راحت است. برای اطلاعات بیشتر درباره سنگ گرانیت مشکی و خرید آن از سایت مجموعه فیدار استون  دیدن فرمائید.

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 15 مرداد 1402ساعت 14:02  توسط ریحانه مقدم  بازدید 50 برچسب ها:

عوامل موثر در باردار و نوزادی فرزندان

امروز روزی بود که میفهمیدم موجود زنده ایی که چند ماه حسش میکنم و باهاش زندگی میکنم دختره یا پسر ،برای هیچ پدر و مادری اهمیت نداره جنسیت فرزندش سلامتیشه که از همه چی تودنیا مهم تر هست ولی یه حسی ته دلم بود که میگفت پسره و قرار تا اخر عمر هوامو داشته باشه ...تو این فکرا بودم که صدای زنگ شنیدم ،... منتظر مامانم بودم تا باهم بریم ،رسیدیم مطب و منتظر شدم.... نوبتم که شد تا صدای قلبش شنیدم اشکم بند نمیومد هیچی شیرین تر از این لحضه نیست با صدای دکتر به خودم اومدم که گفت یه گل پسر سالم داری از ذوق و خوشحالی نمیتونستم چیکار کنم. ذهنم درگیر خرید وسایل شد کلی ذوق داشتم برای خریدشون ولی نمیدونستم باید از کجا شروع کنم یه سر تو اینترنت زدم که بر خوردم سایت بی بی لایف که کلی مقاله داشت،که این روزا واقعا بدردم میخورد.یکی از مقاله هاشون راجب تغذیه مادران در بارداری بود خوب میدونین که :تغذیه ما مادرا برای سلامتی نوزاد خیلیی قابل اهمیت است. چه غذاهایی مصرف کنیم که دارای ویتامین باشد ،فیبر وجود در بعضی از غذاها برای مادر باردارخیلی مفید است . خیلی از مشکلات کودکان از بی قراری زیاد ، کم بود وزن،اضافه وزن ابتدای به دنیا اومدن نوزاد مربوط به تغذیه مادران در بارداری است.بهتره مادران 6 ماه قبل ازتصمیم به بارداری با مشاوره منظم با پزشک و با رعایت رژیم های مناسب به دیابت دوران بارداری و خستگی مفرد و.... جلوگیری کنند.تغذیه در بارداری در هوش جنین بسیار تاثیر دارد ،مواد غذایی شامل: اسید فولیک،اهن،امگا3،ویتامین های گروه بی ،محصولات لبنی ،ماهی و غلات ،تخم مرغ ،لوبیا و نخود،انواع مغذها ،دانه روغنی  و.... به ارتقای هوش  جنین بسیار کمک میکند.

عوامل مضرر بارداری

عواملی که در بارداری باعث خونریزی و لکه بینی  میشود:عفونت،پلیپ های رحمی،ترشحات رحمی،اقباضات رحمی اتفاق میوفتد که در بعضی مواقع سرع باید به پزشک مراجعه کنید.

یکی دیگر از عواملی که در بارداری مضرر است خوردن سردی است که باعث مشکلات گوارشی ،دلپیچه و اسهال میشه و امکان خطر سقط بالا میبرد .باید در خوردن سردی ها و گرمی ها رعایت کنید تا جنین سالم تری داشته باشین.از خوردن مشروبات الکی،سیگار ،قهوه و کافیین بهتر است خوداری کنید و در صورت استفاده از مواد شیمیایی و دارو ها از قبل با دکتر مشورت کنید.

چگونه فرزند زیبا تری داشته باشیم؟

یکی از مطالبی که مادران دوست دارند بدونن چگونه فرزند زیبا تری داشته باشند:تغذیه های مناسب در زیبایی فرزندان بسیار تاثییر گذار است مثل:شیر ،نارگیل،زعفران،کره،بادام،اب انگور،تخم مرغ،پرتقال،اناناس،به سیب،انارو.....

اسید فولیک یکی از مهم ترین مواد معدنی است که در بدن مادران باردار برای تشکیل سلول های مغز کودک درون رحم بسیار مهم است و مصرف منظم این مکمل کمک بسیاری به پوست و موهای جنین میکند که با مصرف مواد غذایی مانند اسفناج،مرکبات ،عدس،ماکارونی و غلات صبحانه دریافت میشود.

شاید شما هم شنیده باشید زعفران در دوران بارداری باعث سقط جنین میشود ولی  زعفران باعث زیبایی و احساس ارامش در جنین میشود ولی باید در خوردن ان رعایت کنید و حتما سه ماه سوم باردای با اجازه پزشک مصرف شود .

کره یکی از بهترین روشن کنندگان پوست جنین است که برای مادران باردارم مقوی است و بادام هم یکی از تاثییر گذارترین عامل برای زیبایی نوزاد و تقویت عضلات نوزاد است که بهتره بادام پودر کنید و با شیر نوش جان کنید.

پرتقال برای ارامش و زیبایی جنین خیلی خوب است به دلیل ویتامین سی بالا موجود در این میوه هم برای رشد جنین درون رحم مادر هم باعث شفافیت پوست نوزاد میشود و اب اناناسم بر زیبایی نوزاد تاثیر چشم گیری دارد.

وسیله مورد نیازنوزادان

این روزا با بالا رفتن هزینه ها بهتره از وسایل غیر ضرروری برای نوزادان خودداری کنید چون نوزادان به سرعت رشد میکنند و لباس هایی با سایزهای کوچک زیاد مورد استفاده قرار نمیگیره و حتما فصله به دنیا امدن نوزاد در نظر بگیرید.چند وسیله مورد نیاز نوزاد هست که ضروریی هست مثل:لوازم شیردهی،حمام وبعداشت،پوشک نوزاد،لباس ،وسایل ایمنی حمل نوزاد لوازم مخصوص سرویس خواب .....

با بالا رفتن سن کودکان نیاز به تخت کمد بزرگ تری هست پس چه بهتر تختی انتخاب کنید که سایزش قابل تغییر باشه و جنسی انتخاب کنید که تظمین شده باشه و خیالتون برای چند سال راحت باشه .به رنگ اتاق نوزادان توجه کنین و تحقیق کنین به گفته روانشناسان رنگ ها بسیار پراهمیت هستندبر ذهن و روان نوزاد تاثیر میذارد.

یکی دیگه از مهم ترین وسایل نوزاد وسایل ایمنی هست به دلیل کنجکاوی و کشف اطرافشون نمیشه ان هارا از همه چی منع کرد بهتر است مواضبت هارا بیشتر کرد مثل:محافظ کلیدوپیز،محافظ پله،محافظ تخت،دما سنج و...

به دلیل استخوان بندی ظزیف نرم نوزادان در ابتدا تولد بهتره از وسایل حمل کودک و کالسکه های مناسب و ایمن صندلی ماشین،کریر،اغوشی نوزادو.....استفاده کنید حتما در کنار زیبایی که دارن کیفیت هم مورد بررسی قرار دهید.

لباس های نوزاد باید از جنس های ضد حساسیت باشه حتما از مارک های مرغوب و نخی ونرم استفاده کنین و ترجیحا لباس همان فصل را در ابتدا بگیرید مواضب تنگی یا بیش از اندازه شادی ان باشید تا کودک دچار مشکل نشود.

یکی از محصولاتی که خیلی به نظرم برای ما مادران کاربردی  و من تازه دیدم تاب برقی است که با داشتنش مطمعنن به همه کارها و روزمرگی ها میشه رسید ،بهترین وسیله سرگرم کننده و جای خواب مناسب برای نوزادان و با داشتن ریموتش تو اشپزخونه هم باشیم قابل دسترسی است وبا اویز عروسکی و پشبندی که داره حسابی خیالمون راحت میکنه حتما به نظرم یه نگاهی بهش بندازین از اون وسیله هایی هست که میگین کاش زودتر خریده بودم.

همه این مقالات مفید به صورت کامل در سیسمونی شیراز موجود است که یکی دیگه از مقالاتشون که شاید بدرد شمام بخوره راجب  زردی نوزاد در بارداری است که هر مادری نگران میکند و کارهایی که باید قبل از به دنیا امدن نوزاد انجام دهیم که جنین زردی نداشته باشد ،اگر در 24 ساعت اولیه زردی در نوزاد دیدید علامتی است که بیماری زمینه ایی جدی پشت زردی هست و سریع با پزشک مطرح کنید. به امید سلامتی همه نوزادان و مادرانشان دوست داشتم این سایت شما هم داشته باشین چون بسیار کاربردی و مطالب مورد نیاز مادران داند.

+ نوشته شده در  شنبه 14 مرداد 1402ساعت 13:04  توسط ریحانه مقدم  بازدید 63 برچسب ها:

شرایط خرید کامیونت الوند اقساطی در فرهان دیزل

الوند، نامی آشنا در بین تجاری سواران کشور است که به عنوان گزینه ای مناسب برای رانندگی تجاری در جاده‌های ایران، محسوب می‌شود. کامیونت الوند، محصولی از شرکت سایپا دیزل است که در کشور ما در نسل‌های مختلف عرضه شده است. تعداد زیادی از این کامیونت در سطح کشور در حال فعالیت هستند. البته هنوز هم افراد زیادی خواهان خرید نمونه‌های صفر کیلومتر این کامیونت می باشند. با این حال، صف خرید طولانی این کامیونت در شرکت سایپا دیزل، باعث شده تا برای بسیاری از مشتریان این کامیونت، امکان خرید مستقیم از شرکت وجود نداشته باشد.

همچنین با توجه به افزایش قیمت‌ها، ممکن است که اکثر افراد توانایی خرید نقدی این کامیونت را نداشته باشند. شرکت فرهان دیزل، به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه خرید و فروش کامیون و کامیونت در کشور، شرایط فروش کامیونت الوند اقساطی را فراهم کرده است. در ادامه شما را با مشخصات دقیق کامیونت الوند و شرایط فروش اقساطی در فرهان دیزل، آشنا خواهیم کرد.

کامیونت الوند ساخت چه شرکتی است؟

کامیونت الوند، یکی از محصولات گروه خودروسازی سایپا دیزل است که از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی بین رانندگان کامیونت در کشور، برخوردار است. این کامیونت، محصول شرکت فوتون چین است که چندین سال در کشورهای مختلف تولید و عرضه شد. این کامیونت، در کاربری‌های مختلف از جمله حمل و نقل باری، چادر دار کمپرسی، حمل زباله، آتش‌نشان و یخچال‌دار تولید شده است.

شرکت فوتون یک شرکت با بیش از ۲۷ سال سابقه در تولید خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین است که بیش از ۸ میلیون دستگاه خودرو را در سراسر جهان به فروش رسانده است. این شرکت با شرکت‌های بزرگی همچون کامینز و دایملر، همکاری‌های نزدیکی دارد که باعث شده تا از قطعات و تکنولوژی‌های این شرکت‌ها در محصولات فوتون استفاده کند.

کامیونت الوند

مشخصات فنی کامیونت الوند

کامیونت الوند اقساطی در بحث فنی، دارای یک موتور چهار سیلندر خطی ساخت شرکت کامینز خواهد بود. این موتور از استاندارد آلایندگی یورو ۴ پیروی کرده و مجهز به توربو شارژ است. این کامیونت در نسخه ۶ تن از یک موتور به حجم 3.۸ لیتری استفاده کرده است و توانایی تولید 145 اسب بخار قدرت در دور موتور ۳۲۰۰ را دارد. همچنین این موتور توانایی تولید 450 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور ۱2۰۰ تا ۲2۰۰ دور بر دقیقه دارد.

کامیونت الوند ۸.۵ تن، از همان موتور موجود در کامیونت ۶ تن استفاده می‌کند. با این حال به دلیل تغییراتی که در توربو شارژ این کامیونت انجام شده است، حداکثر قدرت تولیدی از ۱۴۵ اسب بخار به ۱۵۵ اسب بخار رسیده است. گشتاور تولید شده نیز ارتقای چشمگیری داشته و از ۴۵۰ نیوتن متر به ۵۰۰ نیوتن متر تغییر یافته است. با توجه به یورو ۴ بودن این موتور، برای رسیدن به این سطح از استاندارد آلایندگی، مهندسان کامینز و فوتون برای این کامیونت از سیستم کاهنده آلایندگیSCR ، استفاده کرده‌اند.

کامیونت الوند اقساطی، دارای یک گیربکس 6 سرعته دستی است. این گیربکس که توسط شرکت ZF در چین مونتاژ می‌شود، یک گیربکس کاملا شناخته شده در چین و حتی در کشورمان ایران است.

ارتباط بین موتور و گیربکس نیز در کامیونت الوند، توسط یک کلاچ تک صفحه‌ای ساخت شرکت والکو صورت می‌گیرد. این کلاچ عملگر هیدرولیکی داشته و به خوبی ارتباط بین موتور و گیربکس را برای تعویض دنده‌ها و انتقال نیرو ایجاد می‌کند. قطر این صفحه کلاچ نیز ۳۱ سانتی‌متر است.

در مجموع می‌توان گفت که به دلیل شناخته شده بودن کامیونت الوند اقساطی در بازار خودرو کشور، خریداران این کامیونت هیچ مشکلی را از نظر تامین قطعات یدکی و نگهداری سیستم موتور و گیربکس، نخواهند داشت.

الوند کمپرسی

سیستم تعلیق و ترمز الوند

کامیونت الوند در بخش سیستم تعلیق و ترمز نیز از بهترین‌های بازار استفاده کرده است. کامیونت الوند اقساطی، مجهز به سیستم ترمز بادی بوده و از کمک ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می‌برد. همچنین در تمامی مدل‌های این کامیونت، برای کمک به ترمزگیری در سرعت‌های بالا، از خفه کن اگزوز استفاده شده است.

سیستم تعلیق محورهای جلو و عقب در کامیونت الوند، از نوع فنر تخت چند لایه است. در این محورها از فنر تلسکوپی نیز برای تقویت سیستم تعلیق استفاده شده است. درباره سیستم فرمان متصل به محور جلو نیز باید بگوییم که در این کامیونت، سیستم فرمان هیدرولیکی به کار رفته است.

ابعاد و اوزان الوند

کامیونت الوند در نسخه‌های تولید شده در سایپا دیزل، در دو مدل ۶ و ۸.۵ تن، عرضه شده است. همچنین امکان خرید کامیونت الوند اقساطی مدل ۶ تن در دو مدل تخت خواب‌دار و بدون تخت خواب‌دار فراهم است. در حالی که مدل ۸.۵ تن تنها به صورت تخت خواب‌دار عرضه می‌شود.

وزن کلی شاسی کامیونت الوند ۶ تن بدون خواب، ۲۷۰۰ کیلوگرم است و ظرفیت محور جلو در این مدل ۲۵۰۰ کیلوگرم ظرفیت محور عقب نیز ۴۵۰۰ کیلوگرم است. فاصله محور جلو و عقب ۳۸۰ سانتی متر و از محور عقب تا انتهای شاسی نیز ۱۸۰ سانتی‌متر است.

اگر کامیونت الوند اقساطی ۸.۵ تن را خریداری می‌کنید، همانطور که از اسم آن مشخص است، حداکثر وزن ناخالص این کامیونت، ۸.۵ تن است. وزن کل شاسی بدون بار، ۲۹۵۰ کیلوگرم بوده و ظرفیت محور جلو، ۳۰۰۰ کیلوگرم و محور عقب، ۵۸۰۰ کیلوگرم است. فاصله محوری در کامیونت الوند ۸.۵ تن، دقیقاً مشابه کامیونت ۶ تن است.

ثبت نام کامیونت الوند اقساطی

ثبت نام کامیونت الوند اقساطی ۱۴۰2

حال که با مشخصات کامیونت الوند آشنا شدید، می‌خواهیم شما را با شرایط فروش اقساطی این کامیونت در فرهان دیزل آشنا کنیم. در آخرین طرح‌های خرید ماشین سنگین نقد و اقساط که در فرهان دیزل ایجاد شده است، تلاش شده تا افراد بیشتری قادر به خرید کامیونت مورد نظر خود باشند. طبق این طرح‌های فروش، امکان خرید اقساطی با وام‌های کم بهره و اقساط بلند مدت، فراهم شده است.

فرهان دیزل جهت تامین تسهیلات نیز می‌تواند برای شما از ارائه دهندگان تسهیلات بانکی و آزاد، وام بگیرد. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح فروش کامیونت الوند اقساطی نیاز دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های تلفن موجود، در ساعات اداری با کارشناسان فرهان دیزل در ارتباط باشید. همچنین در ساعات غیر اداری می‌توانید از طریق واتساپ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 11 مرداد 1402ساعت 17:49  توسط ریحانه مقدم  بازدید 70 برچسب ها:

اینترنت چیست؟

اینترنت چیست به زبان ساده

اینترنت یک شبکه بزرگ از اتصالات و دستگاه‌های مختلف است که به یکدیگر متصل شده‌اند. این شبکه به شما اجازه می‌دهد تا با سایر افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

اینترنت ایران

هر کامپیوتر، تلفن هوشمند، تبلت، یا هر دستگاه دیگری که به اینترنت متصل شود، می‌تواند به میلیون‌ها دستگاه دیگر ارسال و دریافت اطلاعات کند. این اطلاعات می‌تواند شامل وبسایت‌ها، پیام‌های ایمیل، تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌ها و سایر محتواهای اینترنتی باشد.

از طریق اینترنت، می‌توانید جستجو کنید، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید، ایمیل بفرستید، خرید انجام دهید، با دوستانتان و خانواده ارتباط برقرار کنید و به اطلاعات جدید دسترسی پیدا کنید. به طور کلی، اینترنت به شما امکان می‌دهد تا به دنیای گسترده‌ای از اطلاعات و ارتباطات دسترسی داشته باشید و با دیگران در سراسر جهان متصل شوید. با ما در این بخش از نمناک همراه شوید تا پاسخ سوالات رایج خود درباره اینترنت ایران و ... را بدست آورید.

اینترنت

اینترنت ایران از کجاست؟

اینترنت در ایران توسط ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت محلی فراهم می‌شود. در حال حاضر، در ایران چندین ارائه‌دهنده خدمات اینترنت فعال هستند که شامل شرکت‌های ارتباطاتی و اینترنتی مختلف می‌شوند. این شرکت‌ها، زیرساخت‌های لازم برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت را فراهم می‌کنند و خدمات اینترنت را از طریق اتصالات شبکه‌های خود به کاربران ارائه می‌دهند.

از طریق اینترنت در ایران، کاربران می‌توانند به وب‌سایت‌ها، سرویس‌ها و منابع مختلف اینترنتی دسترسی پیدا کنند و از خدمات مختلف اینترنتی مانند ارسال و دریافت ایمیل، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، جستجوی اطلاعات، پخش ویدیو و بسیاری از سایر فعالیت‌های آنلاین بهره‌برداری کنند.

مهم است به طور کلی بدانید که دسترسی به اینترنت در هر کشوری از طریق زیرساخت‌های شبکه و توافقات بین المللی بین شرکت‌ها و مؤسسات مربوطه تنظیم می‌شود.

منبع توزیع کننده اینترنت ایران

در ایران، شرکت ملی ارتباطات ایران (TIC) به عنوان گرداننده اصلی شبکه‌های اینترنتی و دروازه اصلی ورود به اینترنت فعالیت می‌کند. این شرکت مسئولیت واردات و توزیع پهنای باند اینترنتی در سراسر کشور را به صورت انحصاری بر عهده دارد.

تمامی سرویس‌دهنده‌های اینترنت داخلی در نهایت از شرکت ملی ارتباطات ایران خدمات خود را تامین می‌کنند و در صورت لزوم، شرکت مذکور قادر است به صلاحدید خود ارتباط ایران با شبکه جهانی اینترنت را محدود یا قطع کند.

اینترنت در چه سالی وارد ایران شد؟

تاریخچه اینترنت در ایران به دهه 1960 و 1970 بازمی‌گردد، اما استفاده گسترده از آن در کشور در دهه 1990 آغاز شد. در سال 1373 (1994 میلادی)، شرکت ملی ارتباطات ایران (TIC) به عنوان دروازه اصلی ورود به اینترنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. 
 این سرویس در ابتدا با سرعت‌ها و دسترسی‌های محدود در دسترس بود، اما در طول سال‌ها، با پیشرفت فناوری و افزایش ظرفیت شبکه‌ها، اینترنت در ایران بهبود یافت و به یکی از راه‌های اصلی ارتباط و دسترسی به اطلاعات و خدمات در کشور تبدیل شد.

در سال‌های بعدی، با پیشرفت فناوری و زیاد شدن تقاضا، سرویس‌دهنده‌های اینترنتی دیگر نیز در ایران فعال شدند. این رقابت بیشتر، انتخاب گسترده‌تری را برای کاربران ایجاد کرد. در اواخر دهه 1990 و دهه 2000، اینترنت در ایران رشد قابل توجهی داشت و تعداد کاربران و استفاده از خدمات آن روز به روز افزایش یافت.

از آن زمان تا کنون، استفاده از اینترنت در ایران رو به رشد بوده و کاربران ایرانی به فعالیت‌های آنلاین، ارتباطات و دسترسی به اطلاعات بیشتری دست یافته‌اند.

تاریخچه اینترنت

مخترع اینترنت کیست؟

مخترع اینترنت، تیمی از محققان و مهندسان بود که در دهه 1960 و 1970 به رهبری آقایان وینت سرف و باب کان استفن بزرگترین سهم در توسعه و طراحی اولیه اینترنت را داشتند. آنها در محیطی متشکل از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی آمریکا مشغول به کار بودند. این تیم توانست با ارتباط و شبکه‌بندی دستگاه‌های مختلف، اولین نسخه از اینترنت را پیاده سازی کنند. همچنین، شخص دیگری که نقش مهمی در توسعه اینترنت داشت، تیم برنرز لی است که نظریه‌ها و پیشنهادهای او نیز به طراحی و توسعه اینترنت کمک کرده‌اند. در نتیجه، می‌توان گفت که اینترنت به عنوان یک پروژه تیمی توسعه یافت و تلاش چندین نفر در آن دخیل بوده است.

فرق اینترنت و وب چیست؟

اینترنت و وب دو مفهوم مجزا و متفاوت هستند:

تعریف اینترنت

اینترنت یا شبکه جهانی اطلاعات (Inteet)، یک زیرساخت فیزیکی است که ارتباط بین میلیاردها دستگاه مختلف در سراسر جهان را فراهم می‌کند. این شبکه بزرگ از کابل‌ها، سوئیچ‌ها، روترها، سرورها و سایر تجهیزات شبکه تشکیل شده است. اینترنت امکان انتقال و تبادل اطلاعات و منابع بین کامپیوترها و دستگاه‌های متصل به آن را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، اینترنت زیرساخت فنی است که به وب، ایمیل، تلفنی‌های اینترنتی و سرویس‌های دیگر اجازه می‌دهد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

تعریف وب

وب یا جهان وب (World Wide Web)، یک سرویس خاص بر روی اینترنت است که برای مشاهده و دسترسی به صفحات وب و منابع متنوعی مانند وب‌سایت‌ها، فایل‌ها، تصاویر، ویدیوها و سایر محتواها استفاده می‌شود. وب با استفاده از پروتکل HTTP (Hypertext Transfer Protocol) و زبان HTML (Hypertext Markup Language) امکان مرور، جستجو و ارتباط با صفحات وب را فراهم می‌کند. برای دسترسی به وب، نیاز به یک مرورگر وب (Web Browser) مانند گوگل کروم، فایرفاکس یا سافاری دارید.

به طور خلاصه، اینترنت شبکه فیزیکی است که به ارتباط بین دستگاه‌ها کمک می‌کند، در حالی که وب یک سرویس خاص بر روی اینترنت است که به مرور و دسترسی به صفحات و منابع مختلف وب اجازه می‌دهد. 

وب

اینترنت جهان از کجا میاد؟

اینترنت از یک زیرساخت پیچیده تشکیل شده است که شامل شبکه‌های کابلی، فیبر نوری، ماهواره‌ها و سایر تکنولوژی‌های ارتباطی است. این زیرساخت‌ها از طریق شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت به کاربران ارائه می‌شوند. به طور کلی، منابع اصلی تأمین اینترنت عبارتند از:

پرووایدرهای اینترنت (ISP):

شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت که از طریق زیرساخت‌های خود، اتصال اینترنت را به کاربران فراهم می‌کنند. آنها به عنوان پل ارتباطی بین کاربران و اینترنت عمل می‌کنند.

شرکت‌های ارتباطاتی:

شرکت‌های ارتباطاتی مسئول ارائه زیرساخت‌های ارتباطی مانند کابل‌های فیبر نوری و تجهیزات مورد نیاز برای انتقال اطلاعات به طول جهان. این شرکت‌ها زیرساخت‌های اصلی اینترنت را ساخت و نگهداری می‌کنند.

مراکز داده:

مراکز داده یا دیتاسنترها، محل‌هایی هستند که سرورها و تجهیزات ذخیره‌سازی مربوط به وب و سرویس‌های اینترنتی قرار دارند. این مراکز داده، محلی برای ذخیره و ارسال اطلاعات و منابع اینترنتی به کاربران هستند.

شرکت‌های فناوری اطلاعات:

شرکت‌های فناوری اطلاعات مانند گوگل، مایکروسافت و ... نقشی کلیدی در توسعه و ارائه خدمات و سرویس‌های اینترنتی دارند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 9 مرداد 1402ساعت 13:18  توسط ریحانه مقدم  بازدید 74 برچسب ها:

هوش مصنوعی فتوشاپ

Adobe برای اولین‌بار در ماه May هوش از مصنوعی مولد خود رونمایی کرد. این فناوری با قابلیت‌های جامع Generative Expand در دسترس آزمایش‌کنندگان این نرم‌افزار قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی کادر تصاویر را بکشید و بزرگ کنید.

فتوشاپ بتا حالا به کاربران خود اجازه می‌دهد که از قابلیتی موسوم به Generative Expand استفاده کنند. ادوبی می‌گوید این ویژگی می‌تواند با یک کلیک تصاویر را در داخل این برنامه گسترش دهد. با این کار می‌توانید نسبت تصاویر را تغییر دهید و مطابق میل خود برای آن‌ها پس‌زمینه جدید ایجاد کنید.

 

چگونه می‌توان از Generative Expand در فتوشاپ استفاده کرد؟

برای استفاده از Generative Expand کافیست بتای جدید این برنامه را دریافت کنید. سپس با ماوس کادر تصویر را بگیرید و بکشید تا بزرگ شود. زمانی که کادر به‌اندازه مدنظرتان رسید، می‌توانید بنویسید که دوست دارید چه چیزی به تصویر شما اضافه شود. این ویژگی درحال‌حاضر از بیش از 100 زبان پشتیبانی می‌کند.

درنهایت محتوایی که به تصویر اضافه می‌شود، به‌صورت یک لایه جدید در فتوشاپ قابل دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند در صورت نیاز آن را دستکاری یا حذف کنند.

ادوبی می‌گوید فیلترهایی را برای این ویژگی در نظر گرفته است تا از تولید محتواهای نامناسب جلوگیری کند. سخنگوی این شرکت گفته است: «زمانی که از یک دستور در کنار Generative Expand استفاده می‌کنید، فیلترها روی متن ورودی اعمال می‌شوند تا تولید تصاویری را که ممکن است حاوی محتواهای نامناسب باشند، کاهش دهند.» همچنین بخشی از فیلترها روی خروجی هوش مصنوعی اعمال می‌شوند تا اگر محتواهای نامناسبی توسط این فناوری تولید شده بود، شاهد نمایش آن‌ها نباشیم.

Generative Expand قابلیت جدیدی در دنیای مدل‌های هوش مصنوعی مولد نیست و قبلاً ابزارهای DALL-E 2 یا میدجرنی هم چنین کارهایی انجام می‌دادند. اما پیاده‌سازی این ویژگی در فتوشاپ، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ویرایش تصویر، می‌تواند برگ برنده‌ای برای ادوبی باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 8 مرداد 1402ساعت 11:51  توسط ریحانه مقدم  بازدید 65 برچسب ها:

انتشار اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

انتشار اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

 

شرکت OpenAI دو ماه پیش اپ ChatGPT را برای گوشی های iOS منتشر کرد. این شرکت در آن زمان اعلام کرده بود که این برنامه به زودی برای اندروید منتشر خواهد شد؛ و چند روز قبل نیز اعلام کرد که کاربران گوشی های اندروید نیز می توانند به زودی به این اپ دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

OpenAI با انتشار توییتی، از عرضه برنامه ChatGPT برای سیستم‌عامل اندروید خبر داد. البته این اپلیکیشن درحال‌حاضر تنها در چند کشور آمریکا، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس کاربران قرار گرفته است، بااین‌حال به‌زودی کاربران کشورهای دیگر هم قادر به دانلود و استفاده از این چت‌بات محبوب خواهند بود.

اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

درحالی اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید منتشر شده است که کمتر از یک ماه پیش مشخص شد که برای اولین‌بار از زمان عرضه عمومی، تعداد کاربران این چت‌بات کاهش یافته است. بنابراین با عرضه برنامه مخصوص اندروید چت جی‌پی‌تی، شاید تعداد کاربران این چت‌بات روند صعودی به خود بگیرد.

ChatGPT یک موفقیت بزرگ برای OpenAI و البته صنعت هوش مصنوعی محسوب می‌شود که پس از عرضه آن، شاهد انتشار چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بی‌شماری از سوی شرکت‌های مختلف بودیم. ChatGPT در نسخه رایگان و پلاس در اختیار کاربران قرار گرفته که نسخه پلاس پولی است و از مدل زبانی بزرگ GPT-4 استفاده می‌کند. برای دانلود نسخه اندروید ChatGPT به این لینک مراجعه کنید.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که اگرچه اپلیکیشن ChatGPT حالا برای اندروید منتشر شده، اما مدت‌هاست مدل زبانی GPT-4 از طریق چت‌بات Bing AI در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد. درحالی‌که بسیاری از شرکت‌ها شروع به عرضه چت‌بات مخصوص خود کرده‌اند، هنوز اپل در چنین مسیری گام برنداشته است. البته طبق گزارشی، اپل روی چت‌بات Apple GPT کار می‌کند و حتی کاربران به‌صورت درون‌سازمانی درحال استفاده از آن هستند.

+ نوشته شده در  شنبه 7 مرداد 1402ساعت 14:03  توسط ریحانه مقدم  بازدید 60 برچسب ها:

 7روش جادویی برای آموزش زبان به کودکان

"حوصله شو ندارم، کار سختیه، سر و کله زدن با بچم سخته، ول کن وقتش رو ندارم"

احتمالا این جملات برای شما آشنا باشد. اینطور نیست؟ این جملات را بیشتر از والدینی شنیدم که وقتی بحث آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه باشد، مدام تکرار میکنند.

 اگه شما هم حداقل یکبار به این مسائل فکر کردید و اینطور واکنشی نشان دادید پس این مقاله خوراک خود شماست.

سمی ترین باور غلط والدین این است که فکر می کنند برای آموزش زبان به فرزندشان لازم است که خودشان در زبان انگلیسی استاد باشند و بتوانند بخوبی مثل یک معلم با سابقه انگلیسی تدریس کنند. اگر شما اینطور فکر میکنید باید بگویم که اشتباه میکنید.

لازمه آموزش زبان به فرزندتان در خانه فقط مسولیت پذیری است و بس. مسولیت بازی کردن با فرزندتان، تکرار عبارات و آهنگ های انگلیسی با فرزندتان، ساخت گوشه زبان انگلیسی در خانه و ده ها و صدها کار دیگری که فرایند یادگیری زبان را برای فرزندتان آسان کند. تنها همین کافی است.  پس نترسید و با اعتماد بنفس تصمیم بگیرید که خودتان مسولیت آموزش زبان کودک تان را به عهده بگیرید.

جدای از تمام مزیت های یادگیری زبان در خانه در ، چه کسی بهتر و دلسوز تر از شما به فرزندتان است؟ چه کسی بهتر از شما شخصیت کودک‌تان را می‌شناسد؟ قطعا اگر بتوانید خودتان به کودک‌تان آموزش دهید، یادگیری عمیق‌تر و لذت‌بخش ‌تری برای فرزند دلبندتان رقم خواهید زد.

حال بگذارید طبق تجربه چندساله‌ام با کودکان و بعنوان یک مدرس جوان که عاشق تک‌تک زبان‌آموزانش هست، چند راه ساده اما موثر برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان به شما نشان دهم:

  1. زبان انگلیسی با بازی و سرگرمی

رمز موفقیت یادگیری زبان انگلیسی این است که کودک شما متوجه نشود که میخواهید به او زبان یادبدهید. شاید کمی مسخره بنظر برسد. اصلا چطور ممکن است؟ اگر بتوانید شرایطی فراهم کنید که بدون توجه آگاهانه به زبان انگلیسی فرزند شما در معرض زبان قرار بگیرد، شما برنده اید. خب چطور؟ بیاید زبان را در لفافه ای از بازی بپیچانیم. انواع مختلفی بازی انگلیسی وجود دارد که به تعداد کمی از آنها اشاره میکنم:

بازی Simon says : در این بازی با قسمت های بدن آشنا شوید و با حرکت و جنب و جوش آنها را تمرین کنید. مثلا سایمون میگوید Touch you Toes یعنی انگشتان پایت را لمس کن.

بازی Mother May I : با این بازی میتوانید صفات و اسامی مختلف را تمرین کنید. البته باید خط شروع راه رفتن بچها و خط پایان مشخص باشد. روی خط شروع بایستد و مثلا شما بگوید move like a Ninja مثل یک نینجا حرکت کن و همین طور تا خط پایان.

بازی treasure hunt: فلش‌کارت‌ها یا هر اشیا دیگری را در قسمت‌های مختلف خانه پنهان کنید و از کودک‌تان بخواهید تا آنها را پیدا کند. همچین میتوانید با دستورالعمل‌های  انگلیسی نیز افعال را تمرین کنید. مثلا look under the table زیر میز رو ببین.

بهرحال چون بازی ها فضای جذاب و سرگرم کننده ای دارند برای بچه ها لذت بخش هستند و عمده آموزش های ما در همین راستا است. ضمن اینکه لذت بخش بودن مسیر یادگیری لازمه ادامه مسیر است.

  1. آهنگ ها و موزیک های انگلیسی گوش کنید​

آهنگ ها در تقویت تلفظ و به حافظه سپردن عبارات به فرزندتان کمک زیادی می‌کند. اگر به این مسئله اعتقادی ندارید. بگذارید از شما بپرسم که تا بحال شده آهنگی بصورت ناخودآگاه و بدون آگاهی کامل شما شنیده باشید ، وقتی به خودتان بیاید ببینید دارید با آن آهنگ زمزمه میکنید؟ یا آهنگی بصورت ناخودآگاه در حافظه شما مانده باشد و با پخش شدن آن شما نیز متن آهنگ را بیاد بیاورید؟ مطمئا برای شما هم اتفاق افتاده است.

با مثال بالا خواستم ذکر کنم که اهنگ چه قدرت جادویی در ثبت عبارات و احساسات در ذهن ما دارد. این ابزار مهم را دست کم نگیرید و در راستای اهداف یادگیری زبانی فرزندتان بکارببرید. به لیست آهنگ‌های زیر نگاه کنید:

ترانه a bear named Sue

ترانه abracadabra

ترانه bean bag hello

ترانه brush bus

ترانه chocolate cake

در پکیج آموزش زبان انگلیسی به کودکان رایا :

  1. با شناخت ویژگی های شخصیتی و رفتاری کودکان والدین عزیز درک بهتری از رفتارها و واکنش‌های کودکان خواهند داشت
  2. روش های تدریس جذاب برای آموزش زبان به کودکان را فرا خواهند گرفت.
  3. با مزیت‌های یادگیری زبان انگلیسی در کودکی طبق نظر محققین و روانشناسان آشنا خواهند شد.

ضمنا در پکیج آموزش زبان انگلیسی به کودکان رایا  با ترسیم نقشه راه و برنامه آموزشی روزانه به شما کمک خواهیم کرد که دقیقا از چه کجا و چطور در خانه آموزش زبان به کودک‌تان را شروع کنید. علاوه بر این با استفاده از لسن پلنی( طرح درس)  که در اختیار شما قرار می دهیم شما می دانید هر روز و هر ساعت از روز دقیقا باید چه کاری انجام دهید.

حال بیایید به ادامه آموزشمان بپردازیم:

  1. داستان و قصه انگلیسی بخوانید.

خب قطعا منظور من داستان های همینگوی و شکسپیر نیست. برای شروع باید با داستان هایی ساده و بسیار کوتاه در حد 6 الی 7 جمله شروع کنید. هر شب قبل از خواب یک داستان انگلیسی ساده انتخاب کنید و با لحنی جذاب و کودکانه،آرام آرام شروع کنید به خواندن. با نشان دادن تصاویر داستان به فرزندتان به فهم بیشتر او کمک کنید.

  1. از تمام موقعیت های زندگی در راستای آموزش فرزندتان استفاده کنید

مهم ترین مزیت یادگیری زبان انگلیسی در خانه این است که از تمام موقعیت های زندگی میتوانید مفیدترین کلاس های درس را بسازید. مثلا میتوانید با همدیگر کیک بپزید و آن روز تعدادی عبارت و کلمه انگلیسی در حوزه آشپزی به فرزندتان بیاموزید. یا هر شب موقع رفتن به رخت خواب به انگلیسی شب بخیر بگویید و خواب های خوش برای فرزندتان آرزو کنید. این مثالها فقط برش های کوچیکی از بی نهایت سکانس های زندگی روزمره است که هرچه بیشتر پیش میروید مقدار استفاده از زبان انگلیسی در زندگی بیشتر میشود. در ابتدا با روندی نسبتا آرام پیش روید. همت کنید و از هر موقعیتی استفاده کنید.

  1. کارتون ها و انیمیشن های انگلیسی بهترین ابزارها برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان

کارتون ها و انیمیشن ها چون حس شنیداری و دیداری کودکان را درگیر میکنند، قاعدتا جذاب تر و بیادماندنی تر هستند. کمتر کودکی را دیده ام که به کارتون و انیمیشن علاقه نشان ندهد. پس در روز و با مقدار ساعتی مشخص برای فرزندتان کارتون پخش کنید و کمک کنید که گوش هایش هرچه بیشتر با انگلیسی آشنا شود. میتوانید برای فرزندتان ظرف پاپ کرنی بیاورید و باهم تماشا کنید. اگر وقت ندارید کنارش باشید، حداقل شرایط لذت بخشی برایش فراهم کنید.

  1. آموزش زبان انگلیسی با رقص

خب تا حدودی به شما حق میدهم که فکر کنید چه روش مسخره‌ای. البته من نگفتم مثل خردادیان برقصید. منظورم پخش آهنگ شاد همراه با حرکت دادن بدن است. برای بار هزارم میگویم که بچها از نشستن و کاری نکردن بدشان می‌آید. پس از جایتان بلند شوید. میتوانید افعال و عبارات حرکتی را به فرزندتان یاد دهید. مثلا بگویید:

Sit down بشین

Stand up بلند شو

Tu around بچرخ

Clap your hands دست بزن

و کلی عبارت روزمره دیگر که گام به گام در دوره کودک دوزبانه رایا توضیح داده ام.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 4 مرداد 1402ساعت 15:00  توسط ریحانه مقدم  بازدید 61 برچسب ها:

گچ پلیمری چیست و چه مزایایی دارد؟

گچ پلیمری یکی از مصالح نوین پرکاربرد در صنعت ساختمان است، که در چند سال اخیر مورد توجه فعالان این صنعت قرار گرفته است.

گچ پلیمری چیست؟

از ترکیب گچ با ماده معدنی پرلیت، آهک هیدراته و ماده پلیمری بدست می آید و به دلیل خواص خود مانند قابلیت شکل‌دهی، خشک شدن سریع و مقاومت در برابر آب و رطوبت، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.در حال حاضر در کشور ما به دو صورت پاششی و دستی مورد استفاده قرار می گیرد که ترکیبات آن با هم متفاوت است. ایران بعد از چین و آمریکا بزرگترین تولید کننده گچ در جهان است که متاسفانه بخش کمی از آن تولید گچ پلیمری است، که خوشبختانه در سالهای اخیر به علت استقبال مهندسین و کارفرمایان و مزایای بالای این گچ، شرکت های تولیدی در ایران اقدام به راه اندازی خط تولید این فرآورده کرده اند.

مزایای استفاده از گچ پلیمری:

استفاده از این محصول در مقایسه با گچ سنتی دارای مزایای زیر است:

سرعت خشک شدن:

به سرعت خشک می شود و زمان لازم برای خشک شدن آن کمتر است. این امر باعث می شود که زمان اجرای پروژه کاهش یابد و کارگران بتوانند به سرعت از فضاهای ساختمانی استفاده کنند.

مقاومت بالا:

دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش است. این ویژگی باعث می شود که سطح های پوشش داده شده با گچ پلیمری مقاومت بیشتری در برابر خرابی و آسیب های مکانیکی داشته باشند.

انعطاف پذیری:

انعطاف پذیری بالایی دارد و می تواند به راحتی به شکل های مختلف تغییر شکل داده شود. این ویژگی باعث می شود که گچ پلیمری برای پوشش دادن به سطوح منحنی و غیرمنظم مناسب باشد.

مقاومت در برابر رطوبت:

دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت است و در مقابل جذب آب و تغییر ابعاد کمتری نسبت به گچ سنتی دارد.این ویژگی باعث می شود که برای استفاده در مناطق با رطوبت بالا و سطوحی که در معرض آب قرار دارند مانند شمال و جنوب کشور مناسب باشد.

وزن پایین:

سبک وزن است و باعث می شود که بار سازه را کاهش دهد. این ویژگی باعث می شود که استفاده از گچ پلیمری در ساختمان هایی که نیاز به وزن سبک دارند، مانند ساختمان های فلزی، مناسب باشد.

قابلیت اجرا آسان:

به راحتی قابل اجرا است و نیاز به تجهیزات و مواد خاصی ندارد. این ویژگی باعث می شود که هر کسی با توجه به دستورالعمل های مناسب بتواند از گچ پلیمری استفاده کند.

عایق صدا:

این نوع گچ بعلت ترکیبات پلیمری که دارد در برابر سرما، گرما و صدا عایق مناسبتری نسبت به گچ های معمولی است.

گچ پلیمری پاششی:

این گچ با  ترکیبات متفاوتی که نسبت به گچ های ساده و پلیمری سنتی دارد، این امکان را فراهم می کند تا پاشش گچ بر روی سطوح مختلف به جای روش های سنتی، توسط دستگاه گچ پاش انجام شود.

مزایای گچ پلیمری پاششی:

پودر گچ و آب در دستگاه گچ پاش با سرعت بالایی با هم ترکیب می شوند و در نتیجه ترکیبی همگن و یکسان بدست می آید، و در زمان اجرا بروی سطوح شاهد سطحی یکدست خواهیم بود. به دلیل فرآیند آماده سازی و اجرا توسط دستگاه در این روش، روزانه تا 250 متر مربع امکان اجرا وجود دارد که حداقل 5 برابر بیشتر از روش سنتی می باشد.یکی دیگر از مزایای این گچ، پاشش مستقیم به سقف و ستون ها توسط دستگاه است که سرعت را بسیار بالا می برد و از لحاظ هزینه اجرا برای کارفرما مناسب تر است.

بعلت اجرای مستقیم این گچ توسط دستگاه بروی کار، تولید نخاله های ساختمان به حداقل می رسد و محیط کار تمیز خواهد ماند، گچ پلیمری پاششی با توجه به فرآیند ساخت و تولید به نسبت گچ سنتی قیمت بالاتری دارد، اما با توجه به ویژگی ها و مزایای آن در مرحله اجرا و استحکام و دوام ساختمان مقرون به صرفه تر است. این محصول در بسته بندی های 25 تا 30 کیلوگرمی عرضه می شود، و شرایط نگهداری استاندارد( جای خشک و خنک) با توجه به حساسیت محصول باید رعایت شود.

سطوح قابل اجرا گچ پلیمری:

این فرآورده معدنی مهندسی شده قابلیت اجرا برروی هبلکس، آجر، بتن، سیمان، سفال، ستون های بتنی، فوم و دیواره های برشی را دارا می باشد.

خرید گچ پلیمری پاششی:

در هنگام خرید گچ پلیمری یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید خدمات اجرایی آن است، به دلیل نو ظهور بودن آن در ایران یکی از معضلات پیش رو کمبود نیروی کار حرفه ای در اجرای پروژه می باشد. بازرگانی عزیزی با سالها سابقه در این زمینه و دارا بودن بزرگترین تیم اجرایی در کشور، این امکان را برای کارفرمایان گرامی در سراسر کشور فراهم نموده است تا با خیالی آسوده پروژه های خود را با بالاترین استاندارد کیفی اجرا نمایند. برای مشاهده نمونه پروژه های گچ پلیمری کلیک کنید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 4 مرداد 1402ساعت 13:15  توسط ریحانه مقدم  بازدید 68 برچسب ها:

معرفی گوشی nova 11i هواوی

جدیدترین محصول هواوی، گوشی nova 11i است که به تازگی به بازار معرفی شده است. این مدل جدید نشان دهنده تمرکز هواوی بر یکپارچه سازی فناوری و طراحی در سری نوا است. این تلفن دارای ترکیبی چشمگیر از زیبایی شناسی و عملکرد است. با این حال، چیزهای بیشتری برای کشف در مورد nova 11i وجود دارد، زیرا به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی همه سرویس های Google را روی دستگاه نصب کنند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که با مطالعه ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ظاهری چشمگیر با طراحی نمادین حلقه‌ها در مدار ستاره‌ها

این گوشی هوشمند طراحی کلاسیک حلقه ستاره نسل‌های قبلی نوا را به ارث برده است که تصویر دو ستاره در یک مدار را تداعی می‌کند. با تبعیت از تعهد nova به برتری، صفحه‌نمایش تخت گوشی، با حاشیه‌های بسیار باریک 1 میلی‌متری احاطه شده که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 94.9 درصد را قابل‌توجه کرده است. جدا از این، ضخامت 8.55 میلی متر و وزن 193 گرم گوشی هوآوی nova 11i، آن را برای نگه داشتن با یک دست، مناسب کرده که می‌توان آن را به راحتی در کیف یا جیب جا داد.

شارژ در یک چشم به هم زدن

گوشی هوآوی nova 11i به توربو سوپرشارژ 40 واتی مجهز است که به شما امکان می‌دهد تنها در مدت زمان 30 دقیقه، گوشی را تا 60 درصد شارژ کنید. این گوشی هوشمند دارای یک سیستم حفاظتی شارژ باتری 22 لایه است که به شما اطمینان دهد که می‌توانید با خیال راحت گوشی خود را با سرعت کامل شارژ کنید و از عمر نامحدود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با خیال آسوده استفاده کنید. گوشیnova 11i مصرف باتری را با شناسایی و محدود کردن توان مصرفی برنامه‌های غیرضروری مدیریت می‌کند.

سینما به سبک nova 11i

هوآوی nova 11i با صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی، نسبت صفحه نمایش به بدنه 94.9 درصد و حاشیه بسیار باریک 1 میلی‌متری برای تماشای همه جانبه فیلم‌ و ویدیو، یک انتخاب مناسب است. این گوشی هوشمند با الگوریتم‌های پیشرفته و راه‌حل صوتی Histen 8.1 برای بهبود کیفیت صدا ارائه می شود و ویژگی‌های حفاظت از چشم مانند تطابق نور، حالت شب، حالت کتاب الکترونیکی و حالت محافظت از چشم را برای مشاهده راحت‌تر در محیط کم‌نور ارائه می‌دهد.

هواوی نوا 11 i

فرصت عکاسی با دوربین دوگانه هوش مصنوعی

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/1.8، سنسور 1/2 اینچی و فناوری فیوژن پیکسلی 4 در 1 برای ایجاد پیکسل‌های بزرگ‌تر 1.6 میکرومتری است. دوربین با رزولوشن بالا به‌طور یکپارچه با راه‌حل RAW ، ثبت تصاویر خیره‌کننده در محیط‌های کم‌نور و نور پس‌زمینه را امکان‌پذیر می‌کند.

Super Night Shot 2.0 عکس‌هایی روشن و واضح تولید می‌کند. این ویژگی به‌طور هوشمند روشنایی تصویر را افزایش و جزئیات را شفاف‌تر نمایش می‌دهد و حالت و حرکت پرتره‌ها را به‌طور واقعی‌تری ثبت می‌کند.

AI Snapshot از یک الگوریتم تشخیص حرکت اختصاصی هوآوی برای ردیابی حرکت در زمان واقعی و تنظیم سرعت شاتر استفاده می‌کند.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی از تقسیم بندی پرتره و سلفی با نور پس زمینه پشتیبانی می‌کند. در همین حال، AI Beauty 5.1 و الگوریتم‌های زیباسازی هوش مصنوعی ویژگی‌های صورت را بهبود می‌بخشند، پوست را صاف می‌کنند و سایر ویژگی‌های زیباسازی را ارائه می‌دهند.

دورهمی سرویس‌های گوگل در nova11i

برای استقاده از سرویس‌های دانلود و نصب اپلیکشین و موتور جستجوی اختصاصی هوآوی یعنی پتال سرچ، تنها کافیست یک شناسه هوآوی داشته باشید. پس از ساخت شناسه هوآوی از طریق ایمیل و انتخاب منطقه United Arab Emirates، وارد اپ گالری هوآوی شوید و تمامی اپلیکیشن‌های پرکاربرد از جمله اسنپ، تپسی، آپارات، فیلیمو، دیجی کالا، اپلیکیشن‌های همراه بانک و... را دانلود و نصب کنید. فراموش نکنید که پتال سرچ هوآوی، یک موتور جستجوی قوی برای تمامی محتواها و حتی اپلیکیشن‌ها است که لیستی از بازارهای دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن همچون اپ گالری هوآوی یا APKpure در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید نرم افزار موردنظر خود را دانلود کنید.

قابلیت گوشی هواوی

نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید سرویس‌های گوگل را نیز در گوشی خود نصب و به راحتی از آنها استفاده کنید. تمامی اپلیکیشن‌های گوگل از طریق اپ گالری هوآوی قابل دانلود و استفاده هستند. به این ترتیب که در نوار جست‌وجو، برای مثال نام Google Map را جستجو و دانلود کنید. مشاهده خواهید کرد که همراه با برنامه‌ موردنظر، اپلیکیشن GBox نیز به صورت خودکار نصب خواهد شد.

لازم به ذکر است، ورود به حساب کاربری گوگل تنها برای بار اول مورد نیاز است. برای دانلود و استفاده از سایر سرویس‌های گوگل از اپ گالری، نیازی به ورود مجدد به حساب کاربری گوگل ندارید.

فضای ذخیره‌سازی بی‌پایان با nova 11i

گوشی HUAWEI nova 11i با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ یعنی فضای کافی برای ذخیره 160 اپیزود سریال، 10000 آهنگ یا 70 فیلم فوق‌العاده HD. دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و ساده‌تر شده است.

گوشی نوا 11 آی

رابط کاربری EMUI 13؛ تجربه‌ای هوشمندتر برای همه

با پشتیبانی از EMUI 13صفحه اصلی گوشی سبک مینیمالیستی پیدا می‌کند که آن را برای شخصی‌سازی کاربران بسیار مناسب‌تر می‌کند. ویجت‌های سرویس کمک می‌کند تا با کشیدن دست به سمت بالا روی آیکون برنامه، یک ویجت تولید کنید، که می‌تواند بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی، پنهان یا نمایش داده شود.

دلایل زیادی برای انتخاب گوشی nova 11i وجود دارد اما اگر هنوز برای خرید آن مردد هستید، شاید بهتر باشد در جریان قیمت این گوشی نیز قرار بگیرید. قیمت گوشی Nova 11i، جدیدترین عضو خانواده nova در بازه‌ای بین 10 تا 15 میلیون تومان قرار دارد.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 4 مرداد 1402ساعت 13:03  توسط ریحانه مقدم  بازدید 64 برچسب ها:

چرا پشتیبانی سئو سایت مهم است؟

پشتیبانی سئو، مهمترین عاملی است که منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل می‌شود. در دنیای امروز سایت‌های اینترنتی برای رسیدن به مخاطبین خود نیاز به بهینه سازی در موتورهای جستجو دارند. همچنین با توجه به رقابت شدید در بازار آنلاین، بهینه سازی سئو برای سایت‌ها امری ضروری و اساسی است. با استفاده از ابزارها و راهکارهایی که برای این کار مناسب هستند، سایت شما می‌تواند در جستجوی کاربران پیدا شود. بهبود تجربه کاری نیز نتیجه بهره‌گیری از دانش سئو است. در این مقاله سعی داریم در مورد اهمیت بهینه سازی سایت، اطلاعات مهمی را ارائه دهیم. جهت آگاهی از این موضوع تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا پشتیبانی سئو سایت مهم است؟

هدف از پشتیبانی سئو سایت چیست؟

هدف اصلی پشتیبانی سئو سایت، بهبود رتبه و نمایش سایت در موتورهای جستجو است. با انجام بهینه سازی سئو، محتوا و خناصر مختلف سایت به گونه‌ای تغییر می‌کنند که برای موتورهای جستجو قابل فهم و شناسایی باشد. بهینه سازی وب‌سایت شامل: فعالیت‌های مختلف مانند: به روز رسانی کلمات کلیدی، بهینه سازی عناصر فنی و تکنیکال، بهبود سرعت بارگیری صفحات و بسیاری دیگر می‌شود. هدف نهایی این پشتیبانی، جذب ترافیک آگاهانه و هدفمند است. افزایش تعدا بازدیدکننده‌ها و در نهایت افزایش فروش و درآمد، مهمترین پیامد انجام بهینه سازی سایت است.

بررسی ابزارهای مختلف در پشتیبانی سئو

ابزارهای مختلفی وجود دارد که برای پشتیبانی سئو مناسب هستند. با استفاده از این ابزارها می‌توان در موتورهای جستجو بهتر دیده شد و رتبه‌ در گوگل به دست آورد. این ابزارها به طور کلی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

 ابزار تحلیل وب سایت: این نوع ابزارها به شما کمک می‌کنند تا عملکرد و سئو وب سایت خود را به درستی مورد بررسی قرار دهید. این نوع ابزارها، معمولا اطلاعات مفیدی در زمینه عملکرد صفحات، سرعت بارگذاری، ساختار لینک، استفاده از کلمات کلیدی، خطای فنی و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ابزار پژوهش کلمات: با استفاده از این ابزار شما می‌توانید کلمات کلیدی مناسبی را برای محتواهای سایت خود انتخاب کنید. این ابزارها به شما نشان می‌دهند که این کلمه کلیدی چقدر در مرورگر، مورد جستجو قرار گرفته است.

ابزارهای بهینه سازی محتوا: یکی از ابزارهای مهمی که در پشتیبانی سئو مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزار بهینه سازی محتوا است. همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را برای سئو بهینه سازی کنید. بررسی تکرار کلمات کلیدی، بررسی خطای نگارش، بررسی دقیق پاراگراف‌ها و بررسی لینک‌های داخلی و خارجی، از جمله قابلیت‌های این ابزار است. با بهره‌گیری از این ابزار، می‌توان محتواها را طوری نگارش کرد که برای گوگل قابل درک باشد.

پشتیبانی سئو را تا چه زمانی باید ادامه داد؟

مهمترین نکته‌ای که در مورد پشتیبانی سئو مطرح است، تداوم انجام این کار است. در واقع کار بهینه سازی محتوا را می‌بایست تا زمانی که وب‌سایت شما فعال است ادامه داد. در واقع سئو سایت شما نیاز به یک مراقبت و به روز رسانی پیوسته دارد. به عنوان مثال لازم است که وب‌سایت شما با الگوریتم‌های جدید همگام شود. همچنین به روز رسانی اطلاعات و محتوای موجود در سایت نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. در نتیجه باید گفت عمل پشتیبانی سئو، می‌بایست به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

پیامدهای عدم انجام پشتیبانی سئو

عدم انجام پشتیبانی سئو می‌تواند عواقب جدی را برای وب‌سایت شما به همراه داشته باشد. کاهش بازدید از وب‌سایت، به عنوان اولین پیامد عدم انجام بهینه سازی وب‌سایت، شناخته می‌شود.

کاهش رقابت پذیری: اگر وب‌سایت شما در مقابل رقبای خود بهینه سازی نشده باشد، رقابت با آنها برای جذب کاربران جدید بسیار مشکل خواهد بود.

عدم شناسایی توسط موتورهای جستجو: اگر پشتیبانی سئو متوقف شود، ممکن است صفحات سایت شما توسط موتورهای جستجو شناسایی نشوند و کاربران و مخاطبین شما هنگام دسترسی دچار مشکل شوند.

کاهش اعتبار و اعتماد: سایت‌هایی که پشتیبانی سئو مناسبی ندارند، ممکن است از دیدگاه موتورهای جستجو شناسایی نشوند و همین موضوع موجب عدم دسترسی کاربران به آن خواهد شد. در این صورت اعتماد و اعتبار شما به شدت ضربه خواهد خورد.

کاهش فروش و درآمد: با توجه به توضیحات ذکر شده در بالا، عدم بهینه سازی وب‌سایت منجر به عدم دسترسی کاربران به آن و در نهایت کاهش فروش و درآمد وب‌سایت خواهد شد.

اهمیت انجام بهینه سازی سایت یا همان سئو

بهینه سازی تصاویر در سیو چگونه انجام می‌شود؟

بهینه سازی تصاویر در سئو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که موجب بهبود رتبه بندی تصاویر در نتایج جستجو می‌شود. نامگذاری مناسب، تگ alt، اندازه و حجم مناسب از جمله اقداماتی است که در بهینه سازی تصاویر انجام می‌شوند. علت اهمیت تصاویر در سئو به شرح زیر است.

جذابیت بصری: تصاویر مناسب موجب جذب کاربران و افزایش حضور آنها در صفحات وب‌سایت می‌شود. چنانچه کاربر مدت زمان طولانی را در صفحه وب‌سایت شما حضور داشته باشد، رتبه سایت به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

رتبه بندی در نتایج جستجو: نکته مهم دیگری که در مورد پشتیبانی سئو باید مد نظر قرار داد، رتبه بندی تصاویر در نتایج جستجو است. گوگل از الگوریتم‌های خاصی برای برای رتبه بندی تصاویر استفاده می‌کند. بهینه سازی تصاویر باعث افزایش احتمال نمایش تصویر در نتایج جستجو و در نتیجه افزایش ترافیک سایت می‌شود.

برای بهینه سازی تصاویر از چه روش‌هایی استفاده کنیم؟

نامگذاری مناسب تصاویر: بهره‌گیری از کلمات کلیدی برای نامگذاری تصویر از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهره گیری از کلمات کلیدی برای نامگذاری تصاویر، به موتورهای جستجو کمک می‌کند که مفهوم عکس را به درستی تشخیص دهد. همچنین استفاده از تگ alt نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

فشرده سازی تصاویر: فشرده سازی تصاویر موجب کاهش حجم تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری آنها می‌شود.  این خود یک عامل بسیار مهم در ارتقای رتبه گوگل می‌باشد. بهینه سازی تصاویر در نرم افزار فتوشاپ، روش بسیار مناسبی است که افراد در جهت پشتیبانی سئو از آن استفاده می‌کنند.

لینک دهی تصاویر: لینک دادن به تصاویر نیز در پشتیبانی سئو بسیار حائز اهمیت است. انجام این کار نیز به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا درک مناسبی از تصاویر داشته باشند.

بهره‌گیری از فرمت‌های مناسب: استفاده از فرمت‌های مناسب برای تصاویر ( JPEG، PNG) باعث بهبود سرعت بارگذاری صفحه خواهد شد.

اهمیت ساخت لینک‌های با کیفیت در پشتیبانی سئو

اهمیت ساخت لینک‌های با کیفیت

لینک‌های با کیفیت، اهمیت بسیاری در پشتیبانی سئو دارد. حتما سعی کنید لینک‌های خود را از منابع قابل اطمینان و مرتبط به دست بیاورید.قابل ذکر است که از لینک دهی به وب‌سایت‌های رقیب خودداری کنید. لینک‌های ورودی باعث می‌شوند که موتورهای جستجو به وب‌سایت شما توجه بیشتری کنند. همچنین لینک دهی داخلی موجب آن می‌شود که گوگل صفحه شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناسایی کند. به این نکته توجه کنید که وجود لینک‌های ورودی باعث جذب ترافیک بالقوه به وب‌سایت شما می‌شود. زمانی که چندین وب‌سایت به صفحه شما لینک می‌دهند، ورودی های بسیاری از این طریق جذب خواهید کرد. در آخر باید گفت که لینک ورودی باعث افزایش اعتبار وب‌سایت در گوگل می‌شود.

در این مقاله سعی کردیم در مورد اهمیت پشتیبانی سئو اطلاعاتی ارائه دهیم. کارشناسان مشغول بکار در مجموعه آکادمی وندو خدمات ارزشمندی در زمینه مشاوره سئو به شما عزیزان ارائه می‌دهند. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 3 مرداد 1402ساعت 19:02  توسط ریحانه مقدم  بازدید 51 برچسب ها:

با ضایعات الکترونیکی خود چه کنیم؟

ضایعات الکترونیکی چیست؟

ضایعات الکترونیکی به هر نوع وسایل الکترونیکی یا الکتریکی گفته می شود که به دلایل مختلف قابل استفاده نیستند و باید دور ریخته شوند. اقلام رایج ضایعات الکترونیکی عبارتند از لوازم خانگی، تلفن های همراه، کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه های فکس، تاسیسات الکترونیکی، لامپ ها، تجهیزات اداری و پزشکی، دستگاه های کپی و چاپگر، سیم و کابل، تجهیزات صوتی و تصویری، سخت افزار شبکه ، سیستم های توزیع برق و ...

ضایعات الکترونیکی یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیستی در دنیا  هستند و به مشکلات جدی برای جامعه و محیط زیست تبدیل شده اند. طبق تخمین آژانس حفاظت از محیط زیست تنها در ایالات متحده، سالانه حدود 60 میلیون تن زباله الکترونیکی به محل های دفن زباله می رود.

بازیافت زباله های الکترونیکی

مضرات ضایعات الکترونیکی

ضایعات الکترونیکی به دلیل مواد شیمیایی سمی که به طور طبیعی هنگام دفن پس می دهند، خطرناک هستند. اکثر زباله های الکترونیکی حاوی برخی از مواد سمی و شیمیایی شامل بریلیوم، آرسنیک، کادمیوم، جیوه و سرب هستند که خطرات زیست محیطی جدی برای خاک، آب، هوا و حیات وحش ایجاد می کنند.   

ضایعات الکترونیکی پس از دفن شدن، کم کم در خاک حل می شوند و مواد سمی خود را به خاک پس می دهند. آب سمی زیر محل دفن زباله متوقف نمی شود و وارد آب های زیر زمینی شده و سپس وارد آب های شیرین اطراف می شود. این آب نه تنها به انسانها بلکه به حیات وحش نیز آسیب می رساند.

برخی از تأثیرات احتمالی زباله الکترونیکی عبارتند از:  

  • آلایندگی خاک و آب به واسطه تخلیه غیرمجاز این ضایعات در محیط زیست
  • افزایش غلظت مواد سمی در غذا و آب، که می‌تواند به سلامتی انسان ها و سایر موجودات زنده آسیب بزند.
  • افزایش گرمایش جهانی به دلیل گازهای گلخانه‌ای تولید شده در فرایند تولید و دفن زباله های الکترونیکی.

بازیافت ضایعات الکترونیکی و حفظ محیط زیست

تأثیرات ضایعات الکترونیکی بر اقتصاد

حجم بالای ضایعات الکترونیکی می‌تواند تأثیرات منفی زیادی بر اقتصاد داشته باشد. این تاثیرات منفی عبارتند از:

  • افزایش هزینه‌های جمع‌آوری و دفن ضایعات الکترونیکی.
  • افزایش استخراج منابع جدید برای تولید محصولات جدید جهت جایگزینی محصولات قدیمی.

اما بازیافت ضایعات الکترونیکی به دلیل کاهش حجم ضایعات و بازیابی مواد ارزشمند، برای حفظ منابع طبیعی و کاهش تخریب محیط زیست بسیار مهم است. به علاوه، بازیافت زباله الکترونیکی می‌تواند منجر به ایجاد شغل و درآمد برای جامعه شود.  

راهکارهای کاهش ضایعات الکترونیکی چیست؟

چالش انتخاب بهترین روش دفع ضایعات الکترونیکی چالش جدیدی نیست و حداقل به دهه 1970 برمی گردد. اما از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است، به ویژه تعداد وسایل الکترونیکی که امروزه دور ریخته می شوند روز به روز افزایش یافته است.

کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که دفن زباله الکترونیکی نمی تواند یک راهکار مثمر ثمر در دراز مدت باشد و سعی کرده اند راه حل های جایگزین پیدا کنند. یکی از بهترین راهکارهایی که کارشناسان به آن دست یافته اند بازیافت زباله الکترونیکی است.

بازیافت ضایعات الکترونیکی امکان استفاده مجدد از قطعات و مواد آنها را فراهم می‌کند. به جای دفن این ضایعات می توان آن‌ها را جمع‌آوری کرده و مواد ارزشمند مانند فلزات، پلاستیک‌های با کیفیت و صفحات مدار چاپی را جدا کرده و بازیافت کرد. این روش در کاهش حجم زباله های الکترونیکی و بهبود محیط زیست بسیار مؤثر است.

مدیریت صحیح ضایعات الکترونیکی

در بسیاری از کشورها قوانینی برای جمع آوری و بازیافت این ضایعات وضع شده است. در کشور ما نیز برای مدیریت ضایعات الکترونیکی به طور صحیح، می‌توان از راه‌‌ کارهای زیر استفاده کرد.

اعمال قوانین و مقررات

 باید قوانینی برای جمع‌آوری، بازیابی و بازیافت زباله های الکترونیکی وضع شود. این قوانین باید از شرکت‌های فعال در این زمینه، به منظور جمع‌آوری و بازیابی ضایعات الکترونیکی، حمایت کنند.

بازیافت سازمانی

سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند برنامه‌های بازیافت سازمانی را اجرا کنند تا ضایعات الکترونیکی خود را مدیریت کنند. سازمانها و شرکتها می توانند با جمع‌آوری درون شرکتی این ضایعات و ارسال آن به شرکتهای بازیافت گام مهمی در کاهش تولید زباله های الکترونیکی بردارند.

آموزش و اطلاع‌رسانی

 بهترین راه برای جلوگیری از تخلیه غیرمجاز ضایعات الکترونیکی در محیط زیست، آموزش و اطلاع ‌رسانی به  افراد جامعه است. این آموزش می‌تواند شامل توضیحات درباره مضرات زباله های الکترونیکی، روش‌های مدیریت صحیح این زباله ها و ارائه اطلاعاتی درباره شرکت‌های بازیافت باشد. این روش می‌تواند به کاهش تخلیه غیرمجاز زباله های الکترونیکی و افزایش آگاهی جامعه در این زمینه کمک کند.

چرخه بازیافت زباله الکترونیکی

فرایند بازیافت ضایعات الکترونیکی

خوشبختانه بازیافت ضایعات الکترونیکی اهداف مفید زیادی دارد. بازیافت زباله های الکترونیکی شامل فرآیندهایی است که طی آن مواد ارزشمند مانند فلزات، پلاستیک‌های با کیفیت و صفحات مدار چاپی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، جدا شده و مجدداً به چرخه مصرف باز می گردد.

روش‌های مختلفی برای بازیافت زباله الکترونیکی وجود دارد که بسته به نوع موادی که باید بازیافت شود متفاوت است، اما در کل شامل مراحل زیر است:

  • جمع‌آوری

در این مرحله، ضایعات الکترونیکی از مکان‌های مختلف جمع‌آوری می‌شوند. این مکان‌ها ممکن است شامل مراکز بازیافت، کارخانجات تولید کننده، فروشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش باشند.  

  • جداسازی

در مرحله جداسازی، مواد مختلف ضایعات الکترونیکی از یکدیگر جدا می‌شوند. این مرحله شامل جداسازی فلزات ارزشمند مانند طلا، نقره و مس، پلاستیک‌های با کیفیت و مواد شیمیایی خطرناک مانند جیوه است.

  • بازیابی

در این مرحله، مواد ارزشمند مانند فلزات، پلاستیک‌های باکیفیت و صفحات مدار چاپی از ضایعات الکترونیکی جدا شده و بازیابی می‌شوند. در این مرحله فلزات ارزشمند مانند طلا، نقره، مس و ... با استفاده از روش‌های شیمیایی و فیزیکی آماده شده و مجدداً به بازار عرضه می‌شوند.

  • دفع مواد باقی‌مانده

در این مرحله، موادی که نمی‌توانند بازیافت شوند مانند مواد شیمیایی خطرناک، به صورت صحیح و طوری که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند دفع می‌شوند.

مدیریت بازیافت ضایعات الکترونیکی

چطور می توانیم به حفظ محیط زیست کمک کنیم؟

امروزه شرکتهای زیادی در چرخه جمع آوری و بازیابی ضایعات الکترونیکی فعالیت می کنند. این شرکتها صرف نظر از سود مادی که از این فرایند به دست می آورند به حفظ محیط زیست نیز کمک می کنند. همچنین این فرایند برای مصرف کنندگانی که قصد دور انداختن زباله الکترونیکی خود را دارند نیز می تواند سود مادی داشته باشد.

مصرف کنندگان می توانند با فروش ضایعات الکترونیکی خود به این شرکتها گذشته از اینکه به حفظ محیط زیست کمک کنند به سود مادی نیز برسند. پس بهتر است قبل از دور انداختن زباله های الکترونیکی خود با این شرکتها تماس بگیریم.  

یکی از شرکتهای معتبر و با سابقه ای که در زمینه جمع آوری و بازیافت ضایعات الکترونیکی فعالیت می کند شرکت کیتال است. شرکت کیتال زباله الکترونیکی شرکت ها، سازمان ها و افراد مختلف را به قیمت مناسب خریداری می کند.

شرکت کیتال با شعار ما کمتر بی انصافیم! سعی می کند زباله های الکترونیکی شما را با مناسب ترین قیمت خریداری کند. شرکت کیتال به عنوان خریدار ضایعات الکترونیکی، خریدار ضایعات کامپیوتر، خریدار ضایعات پرینتر اداری، خریدار ضایعات سرور، خریدار ضایعات مخابراتی و خریدار ضایعات لوازم برقی تابلو فعالیت می کند.    
فقط کافیست با این شرکت تماس حاصل کنید. کارشناسان این شرکت با حضور در شرکت، سازمان یا محل زندگی شما ضایعات الکترونیکی تان را به قیمت مناسب خریداری می کنند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 3 مرداد 1402ساعت 17:16  توسط ریحانه مقدم  بازدید 52 برچسب ها:

تغییر لوگوی توییتر

حرف ایکس به لوگوی جدید توییتر تبدیل شد

درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.

به گفته ایلان ماسک، لوگوی جدید X درحال‌حاضر روی ساختمان مرکزی این شرکت در سان‌فرانسیسکو هم به نمایش درآمده است و در تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ایلان ماسک اعلام کرده بود که در برند جدید این شبکه اجتماعی هر توییت معادل یک ایکس خواهد بود و برای ری‌توییت‌ها هم باید ایده‌ای جدید در نظر گرفته شود. درمجموع به‌نظر می‌رسد که مالک توییتر هنوز به همه جوانب این برنامه جامع برای ری‌برند توییتر فکر نکرده است، چون حتی خود او هم در ارائه پاسخ به برخی کاربران درباره نام ویژگی‌های قدیمی توییتر مثل اشتراک توییتر بلو در دوره جدید این پلتفرم ناتوان بوده است.

نظر شما درباره تغییر برند و لوگوی توییتر به ایکس (X) چیست؟

+ نوشته شده در  سه شنبه 3 مرداد 1402ساعت 11:45  توسط ریحانه مقدم  بازدید 52 برچسب ها:

رژیم لاغری سریع 10 روزه | روشی سالم و بی نظیر برای کاهش وزن

رژیم لاغری سریع، برخلاف باور بسیاری از افراد امری امکان پذیر است و می توان به وسیله آن، در صورت اجرای اصولی و دقیق  برنامه، کاهش وزن را بدون هیچگونه عوارضی انجام داد. البته باید توجه داشت که تمامی رژیم ها از جمله رژیم لاغری سریع، برای اطمینان از حفظ سلامت فرد، بهتر است زیر نظر یک متخصص تغذیه مجرب انجام شوند؛ در غیر این صورت ممکن است عوارضی مانند ریزش مو، مشکلات گوارشی، پوکی استخوان و... پدید آیند.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت در 4 مرحله

قبل از هر چیز درنظر داشته باشید که یک رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت، باید توسط متخصصان تغذیه و در نتیجه‌ی مطالعات و تحقیقات طولانی مدت تدوین شود. یکی از بهترین گزینه های رژیم غذایی سالم و سریع، روشی است که ما در این صفحه قصد داریم آن را شرح دهیم. این روش با انجام 4 مرحله قابل انجام است که در ادامه این مراحل را شرح خواهیم داد.

1. آمادگی ذهنی

برای انجام هرکاری آماده سازی ذهن می تواند مرحله‌ای مهم باشد که شاید بسیاری از افراد آنطور که باید به آن توجه نمی کنند. این موضوع برای رژیم لاغری سریع نیز صدق می کند. بسیاری از افراد که به دنبال سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو و کاهش وزن هستند، شاید روش ها و برنامه های ایده آلی را بیابند، اما به دلیل نداشتن آمادگی ذهنی در اکثر مواقع موفق نمی شوند.

برای انجام این مرحله، یکی از روش هایی که می تواند کارساز باشد، تمرکز بر مشکلاتی می باشد که اضافه وزن برای شما ایجاد کرده است. همچنین تصور مزایا و حس مطلوب پس از کاهش وزن نیز می تواند در آماده سازی ذهن شما جهت رعایت منظم رژیم غذایی برای لاغری بسیار اثربخش باشد.

از همین حالا پر قدرت و با صلابت شروع کنید. قطعا ما نیز در مسیر سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو و کاهش وزن، در کنار شما هستیم و پا به پای تان خواهیم آمد. به این فکر کنید که عده ی دیگری نیز هستند که دقیقا تصمیم شما را گرفته اند و قرار است کاهش وزن سریع را تجربه کنند. پس همیشه به خود بگویید که من تنها نیستم.

2. حذف چربی های مضر و کربوهیدرات های تصفیه شده

دومین مرحله از رژیم لاغری سریع 10 روزه، حذف برخی از مواد غذایی است که دارای کربوهیدرات تصفیه شده و چربی های مضر هستند. شاید در رژیم های لاغری طولانی مدت بتوانید به میزان کم تمامی خوراکی های مورد علاقه خود را میل نمایید، اما توجه داشته باشید که در رژیم لاغری سریع و کوتاه مدت، باید بر تصمیم خود استوار بوده و بسیاری از خوراکی ها را از برنامه غذایی خود حذف نمایید.

شما باید خوراکی هایی مانند نان لواش و بربری، شیرینی ها، نوشابه و دلستر، پاستا و ماکارونی، چیپس و پفک، خامه و سرشیر، سس مایونز، روغن های حیوانی و... را از رژیم غذایی خود حذف کنید. برای مشاهده لیست تمامی خوراکی های ممنوعه در رژیم لاغری سریع 10 روزه، می توانید به وب سایت یکی از بهترین مراکز مشاوره تغذیه و رژیم غذایی، یعنی وب سایت تغذیه دانان با آدرس taghziedanan.com مراجعه کنید.

پس از حذف مواد ذکر شده در بخش بالا از برنامه غذایی، بدن شما بجای مصرف کربوهیدرات ها و چربی های موجود در این مواد، شروع به سوزاندن چربی های بدن خواهد کرد که در نتیجه آن لاغری به ارمغان خواهد آمد.

3. جایگزین کردن غلات و مواد غذایی سالم

پس از حذف مواد غذایی ذکر شده در بخش قبلی، نوبت به آن می رسد که مواد غذایی سالم و مفید جایگزین آن ها شوند. موادی مانند نان سبوس دار، غذاهای آب پز و کبابی، حبوبات، میوه و سبزیجات، روغن های گیاهی مانند روغن کانولا و زیتون و... می توانند در رژیم لاغری راحت و سریع شما مورد استفاده قرار گیرند.

4. استفاده از پروتئین و فیبرها

رژیم لاغری پروتئین سریع، یکی از بهترین گزینه ها جهت کاهش وزن در مدت زمان کم و بدون ایجاد مشکلات گوناگون است. رژیم غذایی برای لاغری می تواند عوارضی درپی داشته باشد اما با استفاده به اندازه از پروتئین ها و سبزیجات، می توان از این عوارض در امان ماند.

در یک رژیم لاغری راحت و کوتاه مدت، پروتئین ها جایگزین کربوهیدرات ها شده و نیازهای بدن را تامین می کنند. همچنین سبزیجات و فیبرها نقش حائز اهمیتی در رژیم غذایی سالم دارند. در ادامه کمی در مورد این مواد غذایی مفید بحث خواهیم کرد تا شما با اهمیت وجود آن ها در رژیم غذایی بیشتر آشنا شوید.آنوبزبببیبیب

  • فیبرها: فیبرها، کربوهیدرات های مفیدی می باشند که فضای معده و روده را اشغال کرده و سبب ایجاد حس سیری در فرد می شوند. همچنین می توانند موجب روان شدن سیستم گوارش و جلوگیری از جذب چربی ها و کربوهیدرات های مضر شوند.
  • سبزیجات: سبزیجات دارای ویتامین ها و فیبر سرشار هستند و سبب می شوند سموم موجود در بدن و چربی ها با سهولت بیشتری دفع شوند. همچنین رژیم های لاغری در برخی مواقع موجب بروز مشکل یبوست می شوند که سبزیجاتی مانند کاهو، کلم بروکلی، اسفناج، فلفل دلمه و... تاحد قابل توجهی این مشکل را کاهش داده و حتی رفع می کنند.
  • پروتئین ها: مصرف پروتئین در حد نیاز بدن، سبب می شود هنگام کاهش وزن، فرد عضلات و ماهیچه های خود را حفظ کند. به عبارت دیگر پروتئین ها سبب جلوگیری از ماهیچه سوزی هنگام رژیم لاغری پروتئین سریع می شوند.

اگر می خواهید سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو را بیابید و رژیم لاغری سریع و راحتی را تجربه کنید، مشاوران و متخصصان خبره گروه تغذیه دانان می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. این مرکز سلامت تغذیه می تواند بهترین نوع از انواع رژیم های غذایی متنوع را با توجه به نیاز بدن شما در اختیارتان قرار دهد. برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت taghziedanan.com بازدید نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 2 مرداد 1402ساعت 14:52  توسط ریحانه مقدم  بازدید 47 برچسب ها:

روش های تضمینی درمان کمر درد در فیزیوتراپی رایان

بهترین فیزیوتراپی در تهران کجاست و یک مرکز فیزیوتراپی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا برای درمان دردهای انزجار آور مانند زانو درد، مراجعه به یک فیزیوتراپ خوب می تواند مثمر ثمر واقع شود؟ پاسخ تمامی این سوالات را می توانید در این صفحه مطالعه کنید و درنهایت ما به شما یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در تهران و ایران را معرفی خواهیم کرد. اما قبل از آن، بیایید کمی در مورد رایج ترین دردهای عضلانی و مفصلی بحث کنیم و علت بروز آن ها را بررسی نماییم.

با پیشرفت علم تکنولوژی، دانش و دستگاه های فیزیوتراپی نیز پیشرفت چشم گیری داشته‌اند. به همین دلیل بسیاری از مشکلات و دردهای اسکلتی عضلانی که پیش از این درمان مطمئنی نداشتند، امروزه به کمک فیزیوتراپی به راحتی قابل درمان هستند.

فیزیوتراپی چگونه باعث درمان می شود؟

فیزیوتراپی با استفاده از ورزش و تمرینات بدنی، ماساژ، دستگاه های تحریک عضلانی و... به بیماران جهت بازیابی سلامتی و بهبود آسیب های اسکلتی عضلانی، کمک می کند. همچنین فیزیوتراپی می تواند به افراد کمک کند تا دامنه حرکتی خود را بهبود بخشند، درد را در نواحی مختلف کاهش داده، قدرت عضلات خود را افزایش بیشتر کنند و تعادل و هماهنگی خود را افزایش دهند.

فیزیوتراپیست ها با ارزیابی وضعیت بیمار و تعیین اهداف درمان، کار خود را شروع می کنند؛ سپس، یک برنامه درمانی، مخصوص بیمار ایجاد می کند که متناسب با نیازها و توانمندی های او باشد. برنامه درمانی ممکن است شامل تمرینات، ماساژها و استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی و سایر تکنیک ها باشد. فیزیوتراپیست ها همچنین می توانند آموزش دهند که چگونه تمرینات را در خانه انجام دهید.

هدف از فیزیوتراپی چیست؟

به طور کلی پاسخ به سوال هدف از فیزیوتراپی چیست، بستگی به شرایط و مشکلات بیمار دارد. در بخش زیر، فهرستی از مهمترین اهداف انجام فیزیوتراپی قرار دارد.

  • کاهش درد
  • بهبود دامنه حرکتی
  • افزایش قدرت عضلات
  • بهبود تعادل و هماهنگی
  • بهبود مهارت های عملکردی
  • کاهش خطر عود (بازگشت بیماری ها)

اگر شما به یکی از موارد موجود در لیست بالا نیاز دارید، یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در تهران یعنی کلینیک فیزیوتراپی رایان را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از این کلینیک می توانید به وب سایت rayanphysio.com مراجعه نمایید.

به طور کلی، هدف اصلی فیزیوتراپی از طریق انجام این تمرینات و مداخلات فیزیکی، بهبود کیفیت زندگی بیماران، بازگشت آن ها به فعالیت های روزمره و کاهش درد و علائم ناشی از اختلالات عضلانی و اسکلتی است. البته، نحوه درمان و نتایج آن بستگی به نوع و شدت اختلال و همچنین وضعیت بیمار دارد. در ادامه درمان درد 3 ناحیه از بدن یعنی، کمر، زانو و گردن که بیش از نواحی دیگر دچار اختلالات اسکلتی عضلانی می شوند را بررسی خواهیم کرد.

1. درمان کمر درد با فیزیوتراپی

کمر درد یکی از شایع ترین مشکلاتی است که این روزها در بین افراد مشاهده می شود. دو مورد از دلایل اصلی این که کمر درد بیش از پیش در بین افراد مشاهده می شود، اضافه وزن و سبک زندگی کم تحرکی است که در سال های اخیر حاکم شده است.

فیزیوتراپی یکی از بهترین روش ها جهت درمان کمر درد است. در فیزیوتراپی برای درمان کمردرد، روش های مختلفی وجود دارد که به صورت تضمینی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

البته لازم به ذکر است که بسته به شرایط بدنی هر فرد، ممکن است نیازهای درمانی و میزان بهبودی حاصل شده متفاوت باشد. در ادامه برخی از روش های درمان کمردرد در فیزیوتراپی را بیان می کنیم.

  • شاک ویو تراپی
  • سوزن خشک
  • تکار
  • کرایوتراپی
  • لیزر درمانی
  • کشش دستگاه
  • ورزش درمانی و تکنیک های دستی
  • ماساژهای درمانی به همراه تکنیک های گرستون

2. درمان گردن درد با فیزیوتراپی

از دیگر دردهای شایع بین افراد، گردن درد است که دلایل آن می تواند مواردی مانند سبک زندگی کم تحرک، نشستن های طولانی مدت، استفاده بیش از حد از موبایل و کامپیوتر، نداشتن وضعیت مناسب هنگام خواب و... باشند.

درمان گردن درد با فیزیوتراپی نیز ممکن است. برای درمان گردن درد برخی از روش های رایج فیزیوتراپی عبارت اند از:

  • تمرینات کششی
  • تمرینات تقویتی
  • ماساژ
  • گرما درمانی
  • سرما درمانی
  • لیزر درمانی

3. درمان زانو درد با فیزیوتراپی

از نواحی دیگری که بیش از سایر نواحی احتمال بروز درد در آن وجود دارد، زانو است. درمان زانو درد با فیزیوتراپی یکی از روش های بسیار کاربردی می باشد. دلایل رایج بروز زانو درد در افراد می تواند مواردی مانند ایستادن بیش از حد، نشستن طولانی مدت با حالت های نا مناسب، اضافه وزن، بیماری های مرتبط از جمله آرتروز و... باشد. برخی از مهمترین روش های درمانی زانو در به وسیله فیزیوتراپی به شرح زیر است.

  • ماساژ درمانی
  • یخ یا حرارت موضعی را اعمال کنید
  • الکتروتراپی
  • تمرینات تقویتی و استقامتی
  • تمرینات انعطاف پذیری
  • لیزر درمانی
  • گرما درمانی

ویژگی های یک کلینیک فیزیوتراپی خوب

اگر به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارید و به دنبال یک کلینیک فیزیوتراپی در تهران یا سایر شهرها هستید، توصیه می شود قبل از مراجعه و دریافت خدمات، حتما از کیفیت کار کلینیک مدنظر اطمینان حاصل کنید. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی که یک مرکز فیزیوتراپی خوب باید داشته باشد را شرح خواهیم داد.

1. داشتن تیم حرفه‌ای از فیزیوتراپیست ها

یک کلینیک فیزیوتراپی خوب، باید دارای تیمی متخصص و با تجربه از فیزیوتراپیست های ماهر باشد که توانمندی و آشنایی کافی در زمینه تشخیص و درمان مشکلات عضلانی و اسکلتی داشته باشند.

2. مجهز به دستگاه های پیشرفته

یک کلینیک فیزیوتراپی خوب باید به تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا، جهت تشخیص و درمان مشکلات بیماران مجهز باشد.

3. ارائه برنامه مختص بیمار

برای هر بیمار، باید براساس شرایط بدنی و نوع مشکلات، برنامه های تمرینی خاص تدوین گردد. کلینیک باید بتواند برنامه‌هایی متناسب با نیازهای شخص ایجاد و پیاده سازی نماید.

4. رعایت اصول بهداشتی و ایمنی

کلینیک باید از رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در ارائه خدمات فیزیوتراپی اطمینان حاصل کند تا هرگونه خطر احتمالی برای بیماران کاهش یابد.

در کلینیک فیزیوتراپی رایان، یکی از بهترین کلینیک های فیزیوتراپی در تهران و ایران، با استفاده از تکنیک های حرکتی، تمرینات و ماساژ های متنوع، امکان درمان درد تمامی نواحی بدن از جمله درمان کمر درد وجود دارد.

تیم مجرب و کارآزموده فیزیوتراپی رایان با شناخت دقیق از مشکلات و نیازهای شما، برنامه‌ای منحصر به فرد برای شما طراحی کرده و به شما در بهبود عملکرد فیزیکی کمک می‌کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به از وب سایت rayanphysio.com بازدید کنید. همچنین می توانید با شماره 02188603595 تماس حاصل کرده و یا به آدرس تهران، ونک، ملاصدرا، رو به ‌روی بیمارستان بقیة الله، ساختمان۱۹۳، طبقه۵، واحد۱۴ مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 2 مرداد 1402ساعت 12:54  توسط ریحانه مقدم  بازدید 51 برچسب ها:

بودجه خزش در سئو

crawl bughet چیست,افزایش بودجه خزش,بودجه خزش

 

 

بودجه خزش مفهومی است که حتما در حین یادگیری سئو سایت با آن روبرو شده اید. یکی از مسائل نگران کننده برای مدیران وب سایت ها این است که صفحه جدیدی که بر روی سایت خود ایجاد می کنند حتی بعد از گذشت چند هفته همچنان توسط گوگل ایندکس نشده باشد. این مساله یکی از اتفاق های ناخوشایندی است که اگر با بودجه خزش و نحوه عملکرد خزنده های گوگل آشنایی نداشته باشید ممکن است برای شما نیز رخ بدهد.

بنابراین اگر فکر می کنید هنوز این مفاهیم را به خوبی درک نکرده اید ادامه این مطلب را از دست ندهید. آشنایی با بودجه خزش شما را در بالا بردن رتبه سایت خود و ایندکس شدن صفحات آن توسط گوگل کمک می کند.

بودجه خزش چیست؟

در ابتدای بحث لازم است اطلاعاتی در رابطه با خزنده های گوگل و ربات ها داشته باشیم تا به خوبی درک کنیم که بودجه خزش چیست. روزانه تعدادی از صفحات سایت شما توسط خزنده های گوگل بررسی می شوند و ممکن است این خزنده ها برخی از صفحات را ایندکس کنند. به این معنا که اطلاعات آن صفحه در پایگاه داده موتور جستجو ذخیره شده و به کاربران نمایش داده می شود.

بودجه خزش (Crawl Budget) به تعداد صفحاتی از سایت شما گفته می شود که در هر روز توسط خزنده ها بررسی می شوند. این میزان می تواند به طور روزانه تغییر کند، اما در کل به عنوان یک فاکتور نسبتا پایدار شناخته می شود.

عوامل زیادی وجود دارند که نرخ کراول یا خزیدن ربات ها را تعیین می کنند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع صفحه
  2. جدید بودن صفحه
  3. تعداد لینک های داخلی و خارجی

اگر اخیرا صفحه ای را در وب سایت خود ایجاد کرده اید و دوست دارید هر چه سریعتر به کاربران نمایش داده شود و رتبه خوبی کسب کند، باید کراولرها (خزنده های موتور جستجو) را به سمت آن بکشانید. درواقع گاهی ممکن است مدت ها طول بکشد تا خزنده ها متوجه یک صفحه جدید شوند؛ بنابراین اگر می خواهید سئو سایت خود را با اتلاف وقت کمتری بهبود ببخشید، باید به درستی بدانید بودجه خزش چیست و از چه راه هایی می توان آن را ارتقا داد.

crawl bughet چیست,افزایش بودجه خزش,بودجه خزش

کراولرهای گوگل چه فرآیندی را طی می کنند؟

تا اینجا دریافتیم که بودجه خزش یا Crawl Budget چیست اما شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید خزنده ها و ربات ها دقیقا چطور کار می کنند. همانطور که گفتیم وظیفه خزنده ها، کراول کردن صفحات سایت و ایندکس کردن موارد مفید است. برای این کار یک ربات لیستی از URLهای سایت را دریافت می کند و مطابق آن عمل می کند. این خزنده ها با مشاهده نقشه سایت و بک لینک ها تصمیم می گیرند که در گام بعدی چه صفحاتی را اسکن کنند.

اگر ربات گوگل متوجه خرابی یا تغییر در برخی از لینک ها شود، صفحه ایندکس شده خود را به روزرسانی می کند.به عبارت دیگر هدف خزنده های گوگل این است که محتواهای مفید سایت های مختلف را ایندکس کنند، تا زمانی که یک کاربر عبارتی را جستجو می کند، به روزترین و مفیدترین صفحات را مشاهده کند؛ بنابراین خزنده های گوگل با دقت زیادی مراقب داده های ایندکس شده هستند.

خزنده های گوگل به طور مداوم فایل robots.txt در سایت شما را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که اجازه دسترسی و اسکن کردن صفحات سایت را دارند.

چگونه متوجه شویم که بودجه خزش سایتمان کم شده است؟

هزاران سایت در بستر اینترنت وجود دارند که روزانه مطالب جدیدی را منتشر می کنند یا محتواهای قبلی خود را به روزرسانی می کنند. برای اینکه تمام این سایت ها بررسی شده و بهترین موارد برای نمایش به کاربران برگزیده شوند، گوگل نیازمند یک ساختار قدرتمند و عظیم است. خزنده های گوگل در هر روز تعداد زیادی از سایت ها را اسکن می کنند؛ با این حال هنوز هم نمی توانند زمان نامحدودی را برای اسکن یک سایت اختصاص دهند، بلکه برای هر سایت یک بودجه خزش معین وجود دارد.

پس در صورتی که می خواهید صفحات مهم تری در سایت شما ایندکس شوند، باید صفحات غیرضروری و اضافی را از دسترس ربات ها خارج کنید تا وقت خود را برای مطالب مفیدتری صرف کنند. به این ترتیب با بهینه سازی نرخ بودجه خزش، قادر خواهید بود تعداد صفحات ایندکس شده خود را افزایش دهید و رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید.

اما سوال اساسی این است که از کجا متوجه شویم بودجه خزش سایتمان کم شده است؟ سریع ترین راه برای کشف این موضوع مشاهده گزارش های سرور سایت است. برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:

  1. با مراجعه به سرچ کنسول سایت خود و کلیک روی Settings، گزینه Crawl stats را انتخاب کنید.
  2. در این بخش شما به صفحاتی که خزیده شده اند دسترسی خواهید داشت.
  3. میانگین صفحات خزیده شده (Average crawled per day) در روز را محاسبه کنید و آن را یادداشت کنید.

بودجه خزش چیست,بودجه خزش در سئو,بودجه خزیدن

حالا باید تعداد کل صفحات سایتتان را بر عدد میانگین تقسیم کنید. اگر در انتها عددی که به دست می آورید بیشتر از ۱۰ باشد، به این معناست که ربات های گوگل می توانند روزانه تنها یک دهم از صفحات شما را اسکن کنند. پس به نظر می رسد بهتر است بودجه خزیدن سایتتان را بهینه کنید. اگر عددی که به دست آوردید کمتر از ۳ باشد جای نگرانی نیست و بودجه خزش سایت شما نسبتا مطلوب است.

گوگل کدام url ها را کراول می کند؟

اکنون به اجمال فهمیدیم که بودجه خزش چیست و خزنده های گوگل چطور رفتار می کنند. سوال بعدی که باید به آن پاسخ دهیم این است که ربات ها کدام URLها را کراول یا اسکن می کنند؟ مهم ترین راهی که خزنده های گوگل از طریق آن به صفحات یک سایت دسترسی پیدا می کنند، نقشه xml سایت است. علاوه بر این پیوندهای داخلی یا خارجی نیز ربات ها را به سایت شما هدایت می کنند؛ به همین خاطر همواره توصیه می شود نقشه سایت را به طور مرتب چک کنید تا از سالم بودن URLها مطمئن شوید.

کراول باجت چیست

روش های افزایش بودجه کراول

قطعا صرف اینکه بدانیم بودجه خزش چیست کمکی به بهبود سئو سایت ما نخواهد کرد. بنابراین باید راهکارهای عملی را برای بهینه کردن بودجه کراول یا خزش سایت به کار ببریم تا به هدف افزایش رتبه سایت دست پیدا کنیم.

در ادامه مهم ترین روش های افزایش بودجه خزش( Crawl Budget) را مطرح می کنیم:

کاهش خطاها

وجود خطاها مانع کراول کردن خزنده ها می شود و می تواند به سئو سایت شما لطمه بزند. پس در گام اول برای افزایش بودجه خزش باید خطاهای سایت را شناسایی و برطرف کنید. یک راه ساده برای کشف ایرادات ساختاری و سئو فنی این است که گزارش های سرور خود را دریافت کنید. همچنین کنسول جستجوی گوگل می تواند در انجام این کار به شما کمک کند. در این مرحله لازم است ریدایرکت ۳۰۱ و ۲۰۰ را پیدا کنید و بقیه URLها را تعمیر کنید. شاید لازم باشد کدها را اصلاح نموده یا URL را به جای دیگری هدایت کنید.

مسدود کردن برخی از صفحات سایت

ممکن است در سایت شما صفحاتی وجود داشته باشند که تمایلی ندارید توسط گوگل دیده شوند. اگر خزنده های گوگل وقت خود را برای اسکن کردن این صفحات تلف کنند بودجه کراول شما کاهش پیدا می کند و شانس ایندکس شدن صفحات مهم تر را از دست خواهید داد.

بهترین کار این است که مشخص کنید خزنده ها کدام صفحات را باید کراول کنند. می توانید سایر بخش ها که نیازی نیست توسط ربات ها اسکن شوند را از طریق robots.txt مسدود کنید. با این کار خزنده های موتور جستجو به این صفحات دسترسی نخواهند داشت.

لینک بیلدینگ

از جمله عواملی که می تواند به بهبود نرخ کراول سایت شما کمک کند این است که لینک های خارجی بیشتری دریافت کنید. لینک سازی بیشتر به معنای کسب اعتبار و افزایش تعداد بازدیدهای سایت است. به همین دلیل لینک بیلدینگ همیشه به عنوان یک فاکتور بسیار قدرتمند برای بهبود سئو سایت شناخته می شود. ایجاد لینک برای برطرف کردن مشکل ایندکس سایت شما موثر خواهد بود و احتمال خزیده شدن صفحات سایتتان را بالا می برد.

نتیجه گیری

موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی سایت ها از زیرساخت پیشرفته ای به نام خزنده ها یا کراولرها استفاده می کند. کراولرها ربات هایی هستند که روزانه چندین سایت را اسکن کرده و محتواهای مفید آن ها را ایندکس می کنند. از آنجا که خزنده های موتور جستجو روزانه قادر به کراول کردن تعداد محدودی از صفحات سایت ها هستند، برای رسیدن به رتبه سایت بهتر باید صفحاتی که برایمان اهمیت دارند را بیشتر در معرض خزیدن قرار دهیم.

بهبود نرخ بودجه خزش کار دشواری نیست و با شرکت در دوره آموزش سئو می توانید تکنیک های آن را بیاموزید. با این حال اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، پیشنهاد می کنیم از یک کارشناس سئو کمک بگیرید؛ زیرا نرخ بودجه خزش در سئو سایت اهمیت بسیار زیادی دارد و به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود.

+ نوشته شده در  دوشنبه 2 مرداد 1402ساعت 11:39  توسط ریحانه مقدم  بازدید 49 برچسب ها:

اثرات فاجعه بار لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی

محصولات آرایشی و بهداشتی این روز ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند. با توجه این که تعداد مصرف کنندگان این محصولات بسیار زیاد است، طبیعتا برند های تقلبی و بی کیفیت نیز توسط افراد سودجو ایجاد شده و می توانند اثرات گاها جبران ناپذیری را بر سلامتی افراد بگذارند. اما عوارض این محصولات بی کیفیت چیست و چگونه می توانیم با اطمینان خاطر لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت تهیه کنیم؟

قبل از این که در مورد نحوه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و تشخیص آن ها از نمونه های فیک و تقلبی صحبت کنیم، کمی در مورد عوارض و اثرات مخرب نمونه های تقلبی بحث خواهیم کرد.

عوارض لوازم آرایشی فیک

استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی فیک یا تقلبی، می تواند اثرات مخربی بر سلامت انسان داشته باشد. در ادامه برخی از مهمترین این عوارض و خطرات را بیان می کنیم.

  • آسیب به پوست: لوازم آرایشی بهداشتی تقلبی ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر مانند سرب، آرسنیک و جیوه باشند که می توانند به پوست آسیب برساند و باعث ایجاد آکنه، جوش، قرمزی، خارش و سایر مشکلات پوستی شوند.
  • حساسیت پوست: لوازم آرایشی فیک همچنین می تواند باعث ایجاد حساسیت پوستی شود که علائمی مانند قرمزی، خارش، تورم و سوزش را ایجاد می کند.
  • عفونت چشم: لوازم آرایشی مانند ریمل و خط چشم که برای استفاده در اطراف چشم استفاده می شوند، در صورت تقلبی بودن و نداشتن کیفیت مطلوب، ممکن است باعث ایجاد عفونت چشم شوند که علائمی مانند قرمزی، خارش، تورم و سوزش و... دارد.
  • سرطان: یکی از خطرناک ترین عوارض لوازم آرایشی فیک سرطان است. برخی از مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی های تقلبی، می توانند خطر ابتلا به سرطان را تا حد زیادی افزایش دهند.
  • ناباروری: برخی از برندهای فیک و بی کیفیت، از برخی از مواد شیمیایی در محصولات خود استفاده می کنند که می توانند سبب ناباروری یا بروز اختلالات در آن شوند.

برای پیشگیری و در امان ماندن از عوارض مواد آرایشی تقلبی، مهمترین اقدام این است که لوازم آرایشی بهداشتی و محصولات مراقبت پوست و مو خود را از فروشگاه های معتبر، مانند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی حناشاپ با آدرس bazaredarou.com خریداری کنید. در بخش بعدی چند نکته برای تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی را ذکر می کنیم.

تشخیص لوازم آرایشی تقلبی

بسته بندی و نشانه ها: معمولا بسته بندی لوازم آرایشی اصلی شامل جزئیات دقیقی است. بهتر است جهت تشخیص لوازم آرایشی تقلبی از اصل، مواردی مانند برند، لوگو، نام محصول و توضیحات مربوط به نحوه استفاده را با دقت بررسی کنید. این موارد باید به صورت دقیق و بدون هرگونه اشتباه باشند.

کیفیت بسته بندی: لوازم آرایشی اصلی معمولا بسته بندی با کیفیتی دارند. در صورتی که بسته بندی لوازم آرایشی ضعیف یا غیرحرفه‌ای باشد، احتمال فیک بودن آن وجود دارد.

قیمت نامعقول: یکی از نشانه های قطعی لوازم آرایشی تقلبی و بی کیفیت، قیمت نامعقول و خیلی ارزان نسبت به محصول اصلی است. اگر یک محصول آرایشی با قیمت بسیار پایین تر از قیمت بازار مشاهده کردید، احتمالا این محصول یا تقلبی می باشد و یا تاریخ مصرف آن گذشته است.

هولوگرام و برچسب های محصول: لوازم آرایشی اصل معمولا دارای هولوگرام و برچسب های خاصی هستند که در آن ها اطلاعات مهمی مانند مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ انقضا، کد محصول و... وجود دارد. اگر محصولی دارای هیچ یک از این موارد نباشد، احتمال تقلبی بودن آن افزایش می یابد.

تاریخ تولید و انقضا: تاریخ تولید و انقضا لوازم آرایشی فیک معمولا واضح نیست یا تاریخ اشتباهی دارد.

بو: لوازم آرایشی فیک معمولا به دلیل استفاده از موارد بی کیفیت، ممکن است بوی نامطبوعی نیز داشته باشند.

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی پوست و مو

محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی پوست و مو، برای بهبود و حفظ سلامت پوست و مو استفاده می شوند؛ اما در صورت داشتن کیفیت پایین، می توانند نتیجه‌ای کاملا برعکس بر سلامت ما داشته باشند. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از این محصولات را دارید، بهتر است نحوه عملکرد و ویژگی های محصولات با کیفیت را بدانید.

برای مثال محصولات پوستی، با ترکیبات خاص و عملکردی که دارند، می توانند موجب تغذیه عمقی و ترمیم پوست، حفظ رطوبت طبیعی، بهبود لکه ها و جوش ها، کاهش و از بین بردن چین و چروک‌ پوست و حتی جلوگیری از پیری پوست شوند. در بخش زیر، می توانید لیستی از ویژگی های لوازم آرایشی و مراقبت پوست و مو با کیفیت را مشاهده کنید.

  • لوازم آرایشی و مراقبتی پوست و مو با کیفیت، از مواد اولیه با کیفیت و با استانداردهای جهانی ساخته می شوند. این مواد اولیه باید غیر سمی، غیر حساسیت زا و سازگار با پوست باشند.
  • محصولات با کیفیت معمولا ماندگاری بالایی داشته و به سرعت خراب نمی شوند.
  • محصولات با کیفیت باید رنگ و بافتی طبیعی داشته باشند و روی پوست، طبیعی به نظر برسند.
  • یک محصول با کیفیت، اغلب مورد تحسین و استقبال مشتریان قرار می گیرد. نظرات مثبت و بازخورد خوب کاربران محصول مدنظر، می تواند نشان دهنده کیفیت و اثربخشی آن محصول باشد.

آیا محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی با کیفیت هستند؟

در چند سال اخیر، صنعت آرایشی و بهداشتی ایران پیشرفت زیادی داشته است و محصولات ایرانی اکنون با محصولات خارجی رقابت می کنند. بسیاری از برندهای ایرانی از مواد اولیه با کیفیت تهیه می شوند و قیمت مناسب نیز دارند. همچنین در ایران محصولات متنوعی تولید می شوند که پاسخگوی نیازهای اغلب افراد هستند. برخی از مزایا و ویژگی های محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی عبارت اند از:

  • قیمت مناسب
  • تنوع محصولات
  • کیفیت بالا و دارای استانداردهای جهانی
  • سازگاری با پوست ایرانی

اگر به سلامت و مراقبت پوست و مو خود اهمیت می دهید و به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستید، یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل، فروشگاه اینترنتی حناشاپ با آدرس bazaredarou.com است. شما در این فروشگاه می توانید انواع محصولات زیبایی و مراقبتی پوست و مو با کیفیت ایرانی و خارجی را مشاهده کرده و جهت خرید اقدام نمایید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 1 مرداد 1402ساعت 17:40  توسط ریحانه مقدم  بازدید 53 برچسب ها: